Marketing Stiri

Imagine noua pentru Fanta

20 apr. 2016 < 1 min

Imagine noua pentru Fanta

Reading Time: < 1 minut

Compania Coca Cola a lansat incepand din acesta luna un nou design de sticla si un nou logo pentru marca Fanta, disponibila in patru arome: Portocale, Lamaie, Zmeura si Fructul Pasiunii.

O data cu noul ambalaj, sunt lansate un nou spot TV, panouri stradale, proiectii pe Cocor, proiecte speciale la metrou si in campusuri. In plus, campania beneficiaza de comunicare online pe retelele de socializare, prin bannere interactive, dar si printr-un nou cont de Snapchat – FantaRomania. In magazine, campania se va desfasura prin activari si vizibilitate ridicata la raft.

Noua sticla Fanta va mai fi lansata anul acesta in Italia, Polonia, Serbia si Malta.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe si nectaruri. Consumul zilnic de produse Coca-Cola depaseste 1,9 miliarde de portii. .

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: