Tech

IMM-urile cu cont Google Ads vor primi credite de 340 de milioane de dolari ce pot fi folosite pe platformă

29 mart. 2020 2 min

IMM-urile cu cont Google Ads vor primi credite de 340 de milioane de dolari ce pot fi folosite pe platformă

Reading Time: 2 minute

Gigantul american Google a anunțat că va pune la dispoziție peste 800 de milioane de dolari sub diverse forme, pentru a sprijini IMM-uri, dar și guvernele, organizațiile și lucrătorii din domeniul sănătății în lupta contra pandemiei de COVID-19.

În plus, compania a mărit limita pentru care dublează donațiile făcute de orice angajat Google de la 7.500 la 10.000 de dolari pe an, ceea ce înseamnă că donațiile fiecărui angajat Google către organizații din propria comunitate pot ajunge la 20.000 de dolari, pe lângă donațiile de 50 de milioane de dolari făcute deja de Google.org.

Iată cum direcționează Google resursele anunțate, potrivit unei postări făcute pe blogul companiei de către CEO-ul Sundar Pichai:

  • 340 de milioane de dolari sub formă de credite ce pot fi folosite pentru Google Ads de către orice IMM care a avut un cont activ Google Ads în ultimul an (de la 1 ianuarie 2019). Aceste companii vor primi notificarea referitoare la creditele disponibile în contul de Google Ads, care vor putea fi folosite până la finalul acestui an pe toate platformele de advertising ale Google (search, display și YouTube).

  • Un fond de 20 de milioane de dolari sub formă de credite pentru Google Cloud este pus la dispoziția instituțiilor academile și a cercetptorilor, pentru a avea acces la puterea de calcul și infrastructura Google în cadrul eforturilor de a găsi soluții, terapii sau vaccinuri în lupta contra noului coronavirus.
  • 250 de milioane de dolari în spațiu gratuit de reclamă către Organizația Mondială a Sănătății și peste 100 de agenții guvernamentale din toată lumea pentru a oferi informații critice în vederea prevenirii răspândirii COVID-19 și pentru alte tipuri de ajutor acordate comunităților locale. Luna trecută, Google anunțase o măsură similară în valoare de 25 de milioane de dolari. În plus, 20 de milioane de dolari vor merge către institutții financiare comunitare și ONG-uri pentru anunțuri publice legate de donații și alte resurse pentru IMM-uri.

  • Un fond de investiții de 200 de milioane de dolari va ajuta ONG-uri și instituții financiare din toată lumea să faciliteze accesul la capital al companiilor mici și mijlocii. De exemplu, Google colaborează în SUA cu Opportunity Finance Network pentru a acoperi nevoile de finanțare ale persoanelor și comunităților care nu au acces la servicii financiare.
  • Sprijin financiar direct și expertiză pentru a ajuta la creșterea capacității de producție pentru echipamentele de protecție personală și dispozitive medicale care salvează vieți, mai ales ventilatoare.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: