Stiri

Impact Hub lansează abonamente speciale pentru modul de lucru hibrid

13 dec. 2021 3 min

Impact Hub lansează abonamente speciale pentru modul de lucru hibrid

Reading Time: 3 minute

Impact Hub Bucharest lansează noi tipuri de abonamente flexibile în întâmpinarea noului mod de lucru hibrid, întâlnit din ce în ce mai des atât în organizații mici sau mari. Noile abonamamente oferă ocazia fiecărui client de a-și seta propriul stil de lucru, oferind alternative de la o zi pe săptămână până la abonamente de rezidenți permanent. Ele oferă acces în orice spațiu Impact Hub local sau din rețeaua globală, și posibilitatea de a încerca experiențele pe care le dezvoltăm, de la zone de lucru, la conectare, socializare, evenimente și inspirație.


Unul din efectele modificărilor de comportament observate în ultimii doi ani în comunitatea noastră a fost că majoritatea clienților noștri apreciază nu doar spațiu de lucru ci și comunitatea și socializarea. Balansul între timpul investit în munca concentrată individuală, colaborare și socializare este un lucru pe care îl caută din ce în ce mai mulți profesioniști. Peste 70% din membrii Impact Hub simt că aparțin comunității și declară că Impact Hub i-a ajutat să crească profesional.


Pandemia a adus multiple schimbări atât la nivel economic, umanist și social. Noul model de lucru al viitorului a căpătat sens pentru companiile care nu erau pregătite să adopte în totalitate modul de lucru remote.


Pentru echipe din corporații, IMM-uri, startup-uri, pentru profesioniști și antreprenori, Impact Hub Bucharest oferă acces la o rețea de resurse și experiențe menite să aducă inovația și colaborarea în centrul modelului de lucru.


”Pandemia a schimbat culturile organizaționale a celor mai multe companii, fie că ele sunt mici sau mari. Birourile nu mai pot fi doar niște locații fizice unde mergi să muncești, ele trebuie să devină noduri de dezvoltare atât pentru business cât si pentru angajați. Impact Hub dezvoltă astfel de soluții de 10 ani și probabil că acesta este unul din motivele pentru care anul acesta comunitatea Impact Hub a reușit să crească cu aproape 100% față de începutul anului. Colaborările începute în 2021 atât cu organizații mici sau corporații au avut câteva lucruri esențiale în comun: eficientizarea costurilor cu suprafața de birou ocupată, îmbunătățirea experienței personale pentru propriile echipe prin access la elemente de colaborare, socializare, inspirație, medii sănătoase de întâlnire care să fie disponibile atunci cand este nevoie de ele în dimensiunea în care este nevoie.” – Vlad Craioveanu – Managing Partner Impact Hub Bucharest


Pentru spațiile comune de coworking, membrii comunității Impact Hub și noii clienți pot beneficia acum de abonamente pe zile care permit o libertatea mai mare în ceea ce privește accesul, spre deosebire de abonamentele anterioare tarifate pe numărul de ore. Această schimbare este una de viziune, în care Impact Hub devine partenerul de creștere și dezvoltare pentru companii și organizații, indiferent de dimensiunea lor. Noile abonamente oferă acces nelimitat pentru o zi întreagă, o zi pe săptămână, două zile pe săptămână, trei zile pe săptămână sau acces nelimitat lunar. Costurile pleacă de la 20 Euro + TVA pentru Day Pass și ajung la 290 Euro + TVA pentru accesul nelimitat.
Accesul în comunitatea Impact Hub îți oferă deschidere constantă la evenimente de învățare prin sesiuni de consultanță în business one-to-one, cadre de inspirație cu invitați externi, diverse ocazii de socializare și conectare, precum și servicii de wellbeing, cum ar fi masaj pentru corectarea posturii. În plus, te poți alătura cluburilor de comunitate construite pe temele de interes ale membrilor – trading, lectură sau dans și poți accesa rețeaua extinsă de mentori, specialiști și consultanți în funcție de nevoile tale de învățare. Canalele de comunicare digitale, dar și aplicația Hubber dedicată membrilor facilitează conectarea și completează digital experiența din hub.


”Parte importantă din strategia noastră de Community Building o reprezintă crearea de experiențe de conectare și interacțiune între membri pornind de la interesele acestora. În medie, un membru se conectează cu alte 2 persoane cu specializare diferită și petrece aproximativ 4 ore în fiecare lună oferind sprijin în comunitate. Participarea crescută la evenimentele de comunitate, fie că sunt de inspirație, socializare sau de învățare, demonstrează că rolul unui spațiu de cowork nu mai este doar despre munca efectivă ci și despre nevoia de dezvoltare și cunoaștere.” – Camelia Tiu – Community Manager Impact Hub Bucharest.


Pentru cei care aleg un abonament cu acces nelimitat, primesc automat și un upgrade al spațiului de lucru. Un birou adaptabil pe înălțime te ajută să menții o poziție corectă, dar și să schimbi modul de lucru atunci când simți nevoia de lucru din picioare. Alături de scaunele Herman Miller, lider în domeniul scaunelor ergonomice de birou, punem accent pe un stil de lucru și de viață sănătos.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: