Sustenabilitate

ING Bank România transformă cardurile expirate în țevi din plastic

Reading Time: 2 minute

ING Bank România este prima din Grupul ING care renunță la distrugerea tradițională a cardurilor sale în favoarea casării prin tăiere, un proces cu impact redus asupra mediului.

Procesul are două faze: partenerul Austria Card SRL preia cardurile, iar materialul rezultat în urma tăierii va fi colectat și reciclat de firma KLAUSSENBURG RECYCLING GmbH în instalații specializate pentru a obține țevi din plastic.

“Încurajăm clienții ING Bank România, posesori de carduri fizice, să le returneze în oricare office ING la momentul expirării. În urma procesului de reciclare, cardurile vor fi redate folosului comun sub o altă formă, cea a țevilor din plastic. Mai mult decât atât, apelul nostru către clienți este de a utiliza cardul virtual ING, un mijloc de plată mai simplu de folosit și cel puțin la fel de sigur. Cardul virtual se emite direct din aplicația de internet și mobile banking ING Home’Bank, printr-un proces 100% online. Funcționalitățile cardului virtual sunt identice cu cele ale cardului fizic, de la plăți la comercianți prin POS, până la plăți online sau retragere de numerar la orice ATM ING și non ING – acolo unde opțiunea este pusă la dispoziție de celelalte instituții bancare.”

Cristian Lia, Director Dezvoltare Carduri, ING Bank Romania

În 2022, ING Bank a inițiat tranziția portofoliului său de carduri către o alternativă sustenabilă, din plastic reciclat, care oferă aceeași durabilitate și calitate cardurilor bancare. Prin acest demers, banca reduce amprenta de carbon a cardurilor nou-emise cu 75%, în timp ce energia necesară pentru a le produce scade cu 54%.

Odată cu adoptarea politicii de reciclare, cardurile ING se înscriu în categoria produselor complet reciclabile, cu impact redus asupra mediului pe parcursul întregii lor durate de viață, de la producție până la distrugere. 100% dintre cardurile nou emise de ING folosesc rPVC, în timp ce 30% din portofoliul existent sunt deja emise pe rPVC.

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

6 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

7 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

7 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

8 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

8 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

8 ore ago