MarComm

Initiative, cea mai bună agenție de media la nivel global, conform publicațiilor Ad Age și Adweek

Reading Time: 2 minute

Rețeaua globală Initiative conduce în clasamentele agențiilor de media, realizate de Ad Age și Adweek, publicații de referință pentru industria de marketing la nivel mondial.

Agenția de media a fost desemnată Global Media Agency of the Year de către publicația Adweek, ca urmare a rezultatelor extraordinare, pe zona de retenție și cea de câștig a noilor clienți. Această onoare este completată de numirea agenției de media în A-List 2023, drept Media Agency of the Year, de către publicația Ad Age.

„Suntem mândri că facem parte din reţeaua internaţională Initiative Worldwide și că, prin succesul înregistrat pe plan local, am reușit să contribuim la aceste distincții unice. În 2022 ne-am bucurat de un an plin, cu noi clienți câștigați, consolidarea unor parteneriate de durată și o creștere semnificativă în business, factori care au adus aprecierea agenției pe plan local. Ne-am propus să rămânem cel mai bun partener media din România și să valorificăm la maximum know how-ul de la nivel global, pentru a oferi soluții inovatoare și eficiente partenerilor noștri”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative România.               

Cele două distincții obținute de către rețea vin ca urmare a câștigării și menținerii unor clienți importanți în 2022, la nivel global, precum Nike și Amazon, unele dintre cele mai relevante branduri din lume, pentru care performanța stă la baza fiecărei campanii.

Despre Initiative

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media. Este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin și Medic One.

Romanita Oprea

Recent Posts

Turiștii români au preferat stațiunile montane pentru petrecerea Sărbătorilor de Paște

Printre destinațiile preferate de români pentru vacanța de Paște, pe primul loc s-a aflat Băile Felix, urmată de Bucovina și…

9 minute ago

EY România: Trei din patru companii nu reușesc să gestioneze în mod eficient mobilitatea resurselor umane

Doar unul din patru angajatori (25%) dispune de o funcție de mobilitate pe deplin dezvoltată, iar trei sferturi (75%) nu…

37 de minute ago

Youth Speak Forum a adus împreună peste 300 de tineri într-un format hibrid pentru a discuta viitorul pieței muncii

Youth Speak Forum, evenimentul emblematic organizat de AIESEC, a avut loc într-un format hibrid la Hollywood Multiplex în București Mall,…

10 ore ago

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

4 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

4 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

5 zile ago