Stiri

International Work Finder, venituri de peste 12,3 milioane de euro pentru 2023

Reading Time: 3 minute

International Work Finder, unul dintre liderii pieței de recrutare a personalului UE și non-UE și management al resurselor umane din România, a închis anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 12,3 milioane de euro, de 5,5 ori mai mult decât în anul anterior.

Creșterea se datorează introducerii unor noi linii de business – outsourcing și leasing de personal – care se adaugă serviciilor deja consacrate ale companiei.

Outsourcingul implică externalizarea anumitor procese sau servicii către o terță parte, în timp ce leasingul de personal se referă la închirierea de angajați pentru o perioadă determinată, conform nevoilor specifice ale companiilor. Diferența principală între cele două constă în faptul că, în cazul outsourcing-ului, întreaga responsabilitate pentru o anumită funcție este transferată de la client către International Work Finder, în timp ce leasingul de personal presupune furnizarea de angajați, care rămân sub supravegherea directă a companiei angajatoare.

Compania care oferă servicii complete de recrutare și plasare a forței de muncă, întocmirea documentației, obținerea vizelor și avizelor de muncă, precum și a permiselor de ședere în România pentru personalul non-UE, asigură, de asemenea, la cerere, și cazarea, transportul și integrarea angajaților în societate și colectiv, menținând o relație strânsă între angajator și angajat.

„Este esențial să oferim servicii complete, fiindcă astfel asigurăm un grad de retenție mai mare al angajaților.”, a declarat Marius Ștefănescu, cofondator International Work Finder.

Acest aspect este cu atât mai valoros în prezent, întrucât, odată cu aderarea la Spațiul Schengen, România își poate pierde statutul de țară de destinație, pentru forța de muncă din afara Europei și se poate transforma într-o țara de tranzit, o poartă de intrare spre Occident. Pentru a evita o astfel de situație și a asigura stabilitatea forței de muncă și, implicit, a afacerilor lor, agențiile de recrutare și angajatorii trebuie să ofere angajaților oportunități corecte, care să le satisfacă atât nevoile financiare, cât și pe cele culturale și de apartenență la grup.

“Noi, în cadrul International Work Finder, am adus în România primii angajați non-UE, în 2019. Unii dintre ei sunt încă în țară, datorită condițiilor bune pe care le-am oferit și a eforturilor noastre de a-i integra atât în societate, cât și în colectiv. Faptul că reușim să recrutăm persoane de încredere și să le menținem motivate e ceea ce ne diferențiază de competiție și ne încredere în potențialul nostru de dezvoltare.”

Marius Ștefănescu, cofondator International Work Finder.

International Work Finder a adus în România aproape 2.500 de angajați, în 2023

În 2023, International Work Finder a adus în România aproape 2.500 de angajați non-UE, predominant din Nepal (65%), Sri Lanka (20%) și India (9%). Cei mai mulți dintre aceștia, peste 25%, sunt muncitori necalificați, care au fost plasați în cadrul proiectelor de construcții, fabrici și logistică. În plus, compania a adus aproape 300 de angajați pentru asamblare și montare piese, 165 de operatori prelucrare cauciuc, 155 de manipulanți depozit, peste 130 de operatori mașini unelte și peste 100 de instalatori. Industria agricolă și sectorul HoReCa au beneficiat, de asemenea, de personal necalificat pentru diverse lucrări și poziții în bucătărie.

Pentru anul 2024, International Work Finder își propune o creștere semnificativă a numărului de personal non-UE adus în România.

„Obiectivul nostru este să aducem în România, până la finalul anului, 10.000 de persoane, muncitori calificați și necalificați, care să susțină dezvoltarea unor industrii cheie, cum sunt construcțiile, producția, logistica, agricultura, HoReCa și nu numai. Deși această creștere poate părea ambițioasă, la șapte ani de la fondarea companiei, avem resursele necesare pentru a o realiza. Am consolidat parteneriate puternice cu agenții de top din Asia, beneficiem de expertiză locală și internațională, avem persoane dedicate pe partea de autorizații și legislație și am creat un flux operațional eficient care ne ajută să asigurăm atât satisfacția clienților noștri B2B, cât și a angajaților aduși în România.”, a adăugat Marius Ștefănescu.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Fundația Love Button face voluntariat pentru Asociația Magic în zilele concertelor Coldplay din România 

Continuând tradiția de a da înapoi comunității, mișcarea globală Love Button, în colaborare cu faimoasa trupă Coldplay, va face voluntariat…

57 de minute ago

difrnt.: Dan Toma și Robert Vîja achiziționează pachetul majoritar de acțiuni al agenției

difrnt, agenția de digital marketing care acționează ca o echipă full service pentru partenerii ei, anunță o schimbare majoră în…

o oră ago

Primul an IKEA Timișoara: un milion de vizitatori și peste 4 milioane de produse vândute

În primul an de funcționare, IKEA Timișoara, magazin deschis pe 8 iunie 2023 după o investiție de 60 de milioane…

2 ore ago

Telekom Mobile lansează oferta de vară, cu totul Nelimitat la 3 euro

Telekom Romania Mobile lansează o nouă ofertă specială, atât la abonament cât și la cartela preplătită, la prețul promoțional de…

2 ore ago

The Underground Youth revine la București cu un nou album

Reading Time: 2 minute The Underground Youth revine la București

4 ore ago

Comisia Europeană a aprobat vânzarea Alpha Bank către UniCredit

Comisia Europeană a aprobat miercuri, în temeiul regulamentului UE privind fuziunile, preluarea băncii româneşti Alpha Bank Romania S.A. de către…

5 ore ago