Stiri Companii Tech

Ioana, chatbot-ul care te ajută să contractezi servicii E.ON de la distanță

21 dec. 2020 < 1 min

Ioana, chatbot-ul care te ajută să contractezi servicii E.ON de la distanță

Reading Time: < 1 minut

E.ON România, împreună cu Druid, lansează chatbotului Ioana, soluţie care să ofere mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea și preluarea informațiilor pentru a obține rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.

Proiectul, care a fost implementat de Inform Lykos, a urmărit și simplificarea accesului la informații existente în diverse platforme interne, astfel încât contractarea serviciilor să fie posibilă fără deplasarea fizică la magazinele E.ON pentru activarea contractelor.

Myline

Chatbotul Ioana este găzduit în portalul E.ON, la adresa https://www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicația E.ON Myline, aplicația de relații cu clienții MS Dynamics 365 și cu aplicația internă de document management. Astfel, Ioana poate accesa toate informațiile și istoricul clienților și completează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi.

Pentru clienții existenți, noul chatbo oferă multiple opțiuni: contractare de servicii și produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze și/sau electricitate într-o locație nouă față de cea existentă, Ioana cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le știe sunt cele reale, apoi oferă variantele de servicii.

Servicii multiple

Pentru clienții noi, Ioana oferă informații despre serviciile E.ON. După alegerea serviciului dorit, chatbotul ghidează utilizatorul prin toti pașii necesari unei înrolări complet digitalizate: solicită o poză cu buletinul, ultima factură de utilități și contractul de proprietate, completează automat informațiile de pe buletin și factura de utilități și cere confirmarea utilizatorului că informațiile preluate sunt corecte.

Integrarea între Ioana și aplicația de document management permite salvarea tuturor informațiilor despre client într-un dosar virtual al clientului, unul dintre beneficiile majore ale soluției.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: