Publicitate

Ioana Gorgăneanu și Teodora Ionică, parte din Marele Juriu Gerety Awards 2024

Reading Time: 3 minute

Lideri respectați și admirați ai industriei de publicitate și marketing se alătură Marelui Juriu Gerety Awards pentru cea de-a 6-a ediție a festivalului. Peste 40 de țări diferite vor fi reprezentate în juriul care urmează să fie anunțat. România va fi reprezentată de către Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe Mastercard. și Teodora Ionică, Group Creative Director, Saatchi & Saatchi România.

„Gerety reunește o altă listă incredibilă de jurați din întreaga lume, pentru a privi munca dintr-o perspectivă puternică. Singurul criteriu de jurizare la Gerety este originalitatea ideilor creative și calitatea execuțiilor lor. Abia așteptăm să premiem din nou cele mai bune campanii,” a explicat co-fondatorul festivalului, Lucía Ongay.

Marele Juriu din Gerety Awards 2024 îi include pe:

Yaa Boateng, Managing Director & Chief Creative Officer, The Storytellers Co Ghana

Delna Sethna, Chief Creative Officer, Ogilvy Africa Kenya

Ayodotun Rotimi-Akinfenwa, Global Head of Communications, Lifestyle Hues Nigeria

Donna Tobin, Global Chief Marketing & Communications Officer, DDB Worldwide USA

Enas Rashwan, Founder & President, Cairo Ad School Egypt

Roisin Keown, Founder + ECD, Buildbrill Ireland

Zsofi Szabo, Head of Research Department, Lounge Group Hungary

Eva Wallmark, Senior Art Director and Partner, Åkestam Holst NoA Sweden

Francesca Nepote, Art Director Supervisor, DDB Italy

Laura Maness, Global CEO, GREY USA

Rachel Manchu Motloung, Senior Marketing Manager, Nedbank South Africa

Karolina Galacz, Executive Creative Director, VML Hungary

Tista Sen, CEO & CCO, Lady Finger India

Rvisra Chirativath, Chief Marketing Officer, Central and Robinson Thailand

Nonthaporn Ketmanee, Creative Director, Leo Burnett Thailand

Olivia Ross-Wilson, Chief Communications Officer, Volvo Cars Sweden

Susan Young, EVP, Global Executive Creative Director, McCann New York USA

Neena Felizzi Gatdula, Partner, Creative/ Concept and Art, Make it Happener Vietnam

Laura Tohtua, Creative Director, Hasan & Partners Finland

Julia Dovlatova, ECD, VML PRAGUE, WPP at CP EMEA Czech Republic

Nikola Hrbkova, Head of International Advertising, ŠKODA Auto Marketing Czech Republic

Lisa Ström, Head of Planning and Strategy, Prime Weber Shandwick Sweden

Charu Menon, Managing Director & Executive Producer, Heckler TV Singapore

Ana Rocha, Executive Creative Director, VML Cape Town South Africa

Miriam Plon Sauer, Executive Strategy Director (EMEA), AKQA Denmark

Selonica Perumal, CEO, Shift Integrated Sri Lanka

Chanikarn Sitthiaree, Creative Director, BBDO Thailand Thailand

Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe Mastercard

Collette Douaihy, Global Chief Creative Officer, Dentsu Health USA

Ana Noriega, Chief Creative Officer, FCB México Mexico

Koh Hwee Peng, Co Founder & Creative Partner, BLAK LABS Singapore

Luminitza Lopez Lozano, Creative Agency Partnerships Manager, TikTok Mexico

Andrea Corvetto, Digital & Innovation Manager, Fahrenheit DDB  Peru

Kat Gomez-Limchoc, Executive Creative Director, Blackpencil Manila of the Leo Burnett Group Manila  Lead Culture Officer, Publicis Groupe Philippines

Joanne Theseira, Chief Executive Officer, Publicis Communications Singapore

Doerte Spengler-Ahrens, CCO, Jung von Matt SAGA, Germany

Marianne Admardatine, CEO, Hill and Knowlton INDONESIA Asia Head and Director for Innovation +Creativity Hub Indonesia

Janne Espevalen, Client Director and Partner, Anorak/NoA, Norway

Paula Nadal, Global Chief Strategy Officer, Ideal Brazil

Joanna Monteiro, CCO, Publicis Canada

Nancy Crimi-Lamanna, Chief Creative Officer, FCB Canada

Dani Ribeiro, CCO, WMCCann Brazil

Golda Roldan, CEO, VML, Philippines

Amani Duncan, CEO | Advisor & Board Member | Storyteller USA

Aylin Kanpak Gjerløff, Senior Planner/ Partner, &Co Denmark

Karen Blackett OBE, WPP UK President UK

Kate Bayona-Garcia, CEO, Publicis Groupe Vietnam

Teodora Ionică, Group Creative Director, Saatchi & Saatchi România

Valerie Madon, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Asia Pacific Singapore

Beatriz Torres Marin, Head of Creative Content, ALMA DDB USA

Jen Speirs, Chief Creative Officer, Droga5 Dublin Ireland

Pum Lefebure, co-founder and Chief Creative Officer, Design Amy USA

Beáta Stumpf, Strategic Director, White Rabbit, Hungary

În 2024, Premiile Gerety vor organiza sesiuni de jurizare în 15 locații, iar reprezentanții Juriului Executiv vor fi anunțați în noul an. Pe lângă definirea listei scurte, aceștia selectează agenția și compania de producție a anului din fiecare țară pe care o reprezintă.

Premiile Gerety 2024 se vor deschide pentru înscrieri și vor anunța juriul complet în ianuarie.

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

7 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

8 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

8 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

8 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

8 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

9 ore ago