MarComm

Ioana Romanescu e primul ambasador de brand român al Debic, brand mondial de produse lactate pentru profesioniști

Reading Time: 3 minute

Ioana Romanescu, antreprenor și fondator Cupcake Philosophy, intră în rețeaua internațională de ambasadori Debic, brandul de produse lactate destinate profesioniștilor, aflat în top 3 la nivel mondial, cu o istorie de peste 100 de ani.

Ioana Romanescu este primul Pastry Chef care devine imaginea brandului în România, printr-un parteneriat ce reprezintă și o recunoaștere a standardului cofetăriei din România și a profesioniștilor din această industrie.

Decizia de numire a Ioanei Romanescu ca ambasador Debic, în scopul promovării produselor de calitate în rândul profesioniștilor din cofetărie și patiserie din România, a fost determinată de conceptul modern și elegant pe care Ioana îl practică în cofetărie, precum și de experiența sa de antreprenor.

Prin colaborarea cu Ioana Romanescu, Debic își dorește să promoveze produsele de calitate în rândul profesioniștilor din cofetărie și patiserie din România, dar și să cunoască mai bine nevoile industriei locale.

„Avem o comunitate foarte bine dezvoltată de ambasadori în toată lumea, iar Ioana Romanescu este primul Ambasador Debic în România. Ne-am dorit foarte mult să lucrăm împreună și credem că această colaborare îi va oferi Ioanei accesul la comunitatea noastră mondială de ambasadori, prin împărtășirea de experiențe, bune practici, inspirație și motivație. De asemenea, colaborarea cu Ioana în România ne va permite să fim mai aproape de industria românească de cofetărie, de comunitatea de patiseri și cofetari români și să ne adaptăm mai bine cerințelor și nevoilor acestora.”

Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic

Ioana Romanescu, prima româncă absolventă a Programului „Pastry Innovation & Wellness” de la Institutul Le Cordon Bleu

Ioana Romanescu este absolventă a uneia dintre cele mai prestigioase școli de patiserie din lume, Le Cordon Bleu – Paris, considerată cea mai mare rețea de școli culinare și de ospitalitate din lume, cu mai mult de 35 de institute aflate în 20 de țări. Mai mult, antreprenorul este prima absolventă din România a Programului ”Pastry Innovation & Wellness” din cadrul Institutului, conceput pentru a oferi o educație culinară ce pune accent pe inovație și creativitate.

În 2014, Ioana Romanescu a fondat Cupcake Philosophy, business care a depășit 1 milion de euro cifră de afaceri în cei 8 ani de la înființare, iar în prezent are un portofoliu ce include peste 200 de deserturi elegante și inovatoare. Pastry Chef Ioana Romanescu este în prezent trainer și mentor pentru cei care vor să se specializeze în arta deserturilor, susținând cursuri de formare în industria HoReCa și contribuind la dezvoltarea următoarei generații de cofetari și patiseri.

„Admirăm creațiile Ioanei pentru că sunt complexe și foarte echilibrate în același timp. Sunt elegante și atractive din punct de vedere vizual, însă fără a te copleși. În plus, Ioana are un background solid în spatele conceptului și modelului ei de business. Toate acestea sunt exemple care confirmă talentul inedit al Ioanei și care ne-au determinat să o alegem ca Brand Ambassador în România.”

Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic

În 2016, Cupcake Philosophy a reușit să fie furnizorul nunții anului 2016 din lumea sportului, precum și a două dintre nunțile desemnate ca „Best Weddings” în 2017. De asemenea, în 2022, Ioana Romanescu a fost desemnată „Cel mai bun Pastry Chef” la Gala Horeca Women Awards și a primit locul al II-lea la aceeași categorie, în cadrul Galei Horeca Awards.

„Mă regăsesc cu totul în motto-ul Debic, «Făcut pentru mâinile profesioniștilor», pe care am avut bucuria să-l descopăr în perioada studiilor la Institutul Le Cordon Bleu, atunci când am testat pentru prima dată produsele brandului. Am realizat că profesionalismul este o valoare pe care o împărtășim și de atunci am rămas fidelă produselor Debic pentru toate creațiile mele. Cred că deserturile de neuitat se construiesc cu ingrediente de calitate, iar în Debic am găsit nu doar un reprezentant pentru tot ceea ce înseamnă calitate superioară, cât și un partener de încredere. Sunt onorată că m-au ales să fac parte din familia lor de Brand Ambasadori formată din Pastry Chefs renumiți la nivel mondial. Reprezintă o confirmare a calității muncii din spatele a tot ceea ce am construit și, desigur, a profesionalismului din mâinile întregii mele echipe.”

Ioana Romanescu, Pastry Chef și fondator Cupcake Philosophy

Debic este sponsorul oficial al Coupe du Monde de la Pâtisserie (Cupa Mondială în Patiserie), unde sunt prezentate produse lactate de ultimă generație, inclusiv creme, unturi tradiționale și de specialitate (tehnice), cremă de brânză, deserturi pe bază de lactate gata de utilizare, înghețată și lapte. Debic este o marcă FrieslandCampina, companie internațională aflată în top 10 producători de lactate la nivel mondial, cu venituri de 11,5 miliarde de euro.

Gabriel Barliga

Recent Posts

România, pe harta celor mai bune 50 de pizzerii din Europa. Ce restaurant a ajuns în „Top Pizza 2024”

Pizzeria Zano din Iași, singura din România prezentă în acest clasament, ocupă locul 49 în Europa conform ghidului 50 Top…

9 ore ago

Photon Energy Group obține o finanțare de 15 mil. euro de la BERD pentru șase centrale fotovoltaice în România

Photon Energy NV a semnat un acord de împrumut securizat în valoare de până la 15 milioane de euro cu…

10 ore ago

Kantar prezintă planul de acțiune pentru creșterea brandurilor, o analiză la nivel global a peste 6,5 miliarde de date

Kantar a lansat astăzi Blueprint for Brand Growth (Planul de acțiune pentru creșterea brandurilor), o analiză la nivel global a…

13 ore ago

Lucian Toader, despre programul Electric Up: Auditul energetic împreună cu proiectul tehnic sunt cele mai importante componente din cererea de finanțare

În luna aprilie, Ordonanța de urgență 39/2024, privind instituirea programului Electric Up, ediția a doua, s-a publicat în Monitorul Oficial.…

14 ore ago

Hackatonul pentru studenți, UniCredit Fin Tech Hack, la Romanian Creative Week

Romanian Creative Week (RCW) lansează studenților din Iași, în 17-18 mai, o provocare inedită. UniCredit Fin Tech Hack, cu premii…

14 ore ago

Apa Nova reia show-urile fântânilor din centrul Bucureștiului din 17 mai

Spectacolele de apă, muzică şi lumini „Simfonia Apei” vor începe la Fântânile Urbane din centrul Bucureştiului, din 17 mai. Show-urile…

15 ore ago