Brand Focus Creativitate Lifestyle

IQOS aniversează patru ani în România printr-o instalație concept care transformă dorințele utilizatorilor în alegeri asumate

20 feb. 2020 2 min

IQOS aniversează patru ani în România printr-o instalație concept care transformă dorințele utilizatorilor în alegeri asumate

Reading Time: 2 minute

În februarie, IQOS, dispozitivul care încălzește tutunul dezvoltat de Philip Morris International, aniversează patru ani de la lansarea în România. Pentru a sărbători cei peste 100.000 utilizatori din țara noastră a fost creată instalația IQOS Wishing Tree, care preia și prezintă dorințele utilizatorilor devenite alegeri asumate într-un mod creativ, un mix de design, tehnologie și emoție.

IQOS Wishing Tree 2Instalația a fost dezvoltată în colaborare cu Laura Hîncu, designer vestimentar, și Alin Popa, creator de show-uri cu lumini și unul dintre fondatorii Lights & Magic, sub conceptul Dorințele devin alegeri.

IQOS Wishing Tree 3Instalația IQOS Wishing Tree va fi expusă și va putea fi folosită de către utilizatori în București în perioada 15-28 februarie, la Qreator by IQOS. În țară, instalația va fi prezentă și în cele patru magazine IQOS din mall-urile din București, Cluj, Constanța și Timișoara, precum și în IQOS lounge-urile din mall-uri, unde vor fi instalate miniaturi ale copacului care preia dorințe. Utilizatorii IQOS sunt încurajați să își scrie dorințele și să le adauge în IQOS Wishing Tree, care va crește odată cu fiecare dorință adăugată. Astfel, și consumatorii își aduc contribuția la viziunea Philip Morris International pentru un viitor mai bun, fără fum. Mai multe informații sunt disponibile pe Club.iqos.ro.

„Evoluția, în toate formele și cu toate înțelesurile ei, pornește din dorința de schimbare a obiceiurilor sau a percepțiilor. IQOS sărbătorește oamenii și alegerile pe care aceștia le fac din dorința de a crea un viitor mai bun, pentru ei și pentru cei dragi lor. Deoarece împărtășesc aceeași viziune și aceleași valori cu brandul, mi-a fost ușor să mă alătur acestui proiect și să contribui creativ la procesul prin care dorințele utilizatorilor din România devin alegeri asumate”, a declarat designerul Laura Hîncu.

De la lansarea sa pe piața din România, peste 100.000 fumători adulți au ales să facă trecerea de la fumatul tradițional la IQOS, tehnologia revoluționară heat-not-burn ce păstrează gustul de tutun adevărat fără foc, fără fum și cu mai puțin miros neplăcut. Dispozitivul cu design inovator oferă sute de posibilități de personalizare, printr-o varietate cromatică de accesorii, totul pentru o experiență cât mai personală. Cu toate acestea, IQOS nu este lipsit de riscuri, el emană nicotină, substanță care produce dependență.

Misiunea IQOS este de a le oferi fumătorilor adulți, care altfel ar continua să fumeze, accesul la alternative mai bune la fumat.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: