Isopan Est, cel mai mare producător de panouri termoizolante din România, parte a grupului italian Isopan, a înregistrat afaceri de peste 21 milioane euro și o creștere de 80% a profitabilității în primele șase luni ale anului.
Compania a avut o creștere de 6% a volumului de producție, atingând un total de 1,3 milioane metri pătrați de panouri realizate în fabrica din Popești-Leordeni.
Circa jumătate din producția Isopan Est realizată în primul semestru a fost exportată pe piețele din regiune, în Republica Moldova, Bulgaria, Serbia, Slovacia sau Ungaria, păstrând o proporție similară cu cea din 2019. Mai mult de 70% din cererea de panouri termoizolante, atât pentru piața internă, cât și pentru exporturi, este pentru panouri cu o calitate peste medie, realizate din oțel cu o grosime de peste 0,5 mm.
Creșterea producției a fost, în medie, constantă pe parcursul primelor șase luni ale anului, cu excepția lunii aprilie când, în urma instituirii stării de urgență la nivel național, constructorii au fost nevoiți să se concentreze pe obiectivele operaționale și să asigure buna funcționare a șantierelor în condiții de siguranță sanitară pentru angajați.
Activitatea și fluxul comenzilor și-au revenit după luna aprilie, înregistrând o ușoară creștere față de aceeași perioadă a anului trecut. Marile proiecte au continuat, constructorii orientându-se către lucrări pentru spații industriale, logistice și de depozitare.
„Primele șase luni au fost luni de creștere, chiar și în contextul pandemiei, cu toate că luna aprilie a avut un cu totul alt ritm în piață față de alți ani, iar cel mai important este faptul că am reușit să lucrăm în condiții de siguranță și să livrăm în regim normal comenzile către parteneri”, a declarat Toni Pera, Director General al Isopan Est.
Compania estimează că va produce 2,7 milioane de mp de panouri termoizolante în 2020, ceea ce reprezintă circa 18% din totalul volumului de panouri realizate de grupul Isopan.
Compania estimează că afacerile și volumul de producție pentru anul în curs se vor conserva cel puțin la nivelul înregistrat în 2019, cu posibilitatea de creștere de câteva procente în funcție de dinamica pieței în trimestrul trei al anului.
Estimările cu privire la evoluția generală a pieței de profil indică un volum de circa 8 milioane de metri pătrați de panouri termoizolante, similar cu cel de anul trecut.
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…
Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…
BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…
Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…