Jazz Communication și Headway au lansat prima campanie de comunicare pentru brandul Pufina, în urma unui pitch câștigat la începutul acestui an.
Sub semnătura “Puternică și fină”, produsul a fost relansat cu o nouă formulă și un nou design de ambalaj, precum și noi sortimente.
Campania cuprinde un spot TV, print, in-store și social media.
Headway s-a ocupat de stabilirea strategiei de marketing și implementarea procesului de rebranding.
Din partea Jazz, au contribuit:
Valentin Suciu – Creative Director & Partner; Simona Suman – Group Creative Director; Andrei Stanciu – Copywriter; Alexandru Buta – Art Director; Krisztina Maier – Art Director; Georgiana Rotaru – Account Manager
Din partea Headway: Raluca Păun – Senior Partner
Din partea PehartTec, compania care deține brandul Pufina: Manuela Obreja – Brand Manager Pufina; Cristian Todean – Junior Brand & Trade Marketing Manager; Mihai Pirtea – Director de Vânzări
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…