Marketing

Jazz semnează prima campanie a brandului Pufina

Reading Time: < 1 minut

Jazz Communication și Headway au lansat prima campanie de comunicare pentru brandul Pufina, în urma unui pitch câștigat la începutul acestui an.

Sub semnătura “Puternică și fină”, produsul a fost relansat cu o nouă formulă și un nou design de ambalaj, precum și noi sortimente. 

Campania cuprinde un spot TV, print, in-store și social media. 

Headway s-a ocupat de stabilirea strategiei de marketing și implementarea procesului de rebranding.

Din partea Jazz, au contribuit:

Valentin Suciu – Creative Director & Partner; Simona Suman – Group Creative Director; Andrei Stanciu – Copywriter; Alexandru Buta – Art Director; Krisztina Maier – Art Director; Georgiana Rotaru – Account Manager

Din partea Headway: Raluca Păun – Senior Partner

Din partea PehartTec, compania care deține brandul Pufina: Manuela Obreja – Brand Manager Pufina; Cristian Todean – Junior Brand & Trade Marketing Manager; Mihai Pirtea – Director de Vânzări

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

16 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago