Marketing

Prima campanie Häfele în România

Reading Time: < 1 minut

Häfele România, filială a companiei germane Häfele GmbH & Co KG, lansează o campanie de brand sub conceptul ”Eroii nevăzuți și neauziți ai mobilierului tău”– SUPERHÄFELE.

Campania cuprinde un mix de comunicare în digital, social media și print, iar în perioada următoare va fi deschis un showroom de prezentare a produselor companiei – o gamă variată de repere specializate, de la mânere, balamale până la soluții de stocare, sisteme de glisare și de iluminat.

Compania mamă din Germania este condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control a accesului. Printre clienţii săi se numără producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2016, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,311 miliarde de euro, având peste 7.300 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.

Începând de anul acesta, Häfele vine cu o serie de noutăți pentru segmentul rezidențial, de birouri sau arhitectural. Printre acestea se numrără nou concept arhitectural – MicroApart 20/30  – unde se poate locui inteligent în spații de mici dimensiuni, modulare și multifuncționale; noi sisteme de uși pentru hoteluri şi aplicaţii rezidenţiale: o ușă de acces la balcon cu caracteristici îmbunătățite de securitate, izolare fonică și termică; o ușă de cameră de hotel care poate fi deschisă cu ajutorul unui smartphone (Dialock) sau ușa glisantă de tip Pocketdoor.

 

Tags: Häfele
Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

15 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago