Interviuri Marketing

John Saunders: succesul sta in detalii

12 iun. 2015 2 min

John Saunders: succesul sta in detalii

Reading Time: 2 minute

Nu face credite mari, angajeaza un contabil bun si oameni mai buni ca tine, ai grija de finante si lucreaza cu clienti care te inspira. Sunt cele cinci sfaturi pe care John Saunders, un profesionist cu peste 25 de ani de experienta in industria de comunicare, le-ar da cuiva tentat de ideea a porni o afacere in acest domeniu.

John Saunders 4
John Saunders, Fleishman-Hillard EMEA

John Saunders, presedinte al Fleishman-Hillard EMEA, s-a aflat intr-o vizita la Bucuresti pentru a marca aniversarea a 15 ani de activitate a companiei afiliate 2activePR.

Industria de PR s-a schimbat foarte mult in ultimii ani si transformarile continua. La ce schimbari credeti ca ar trebui sa asteptam pe viitor?

Traim vremuri de schimbari profunde in industria noastra. Reputatia valoreaza mai mult ca niciodata insa comunicatorul zilelor noastre trebuie sa fie expert in atat in “paid” si “earned media”, cat si in  “shared” si “owned media”.

Dintre toate tipurile de agentii existente in piata de comunicare (ATL, PR, digital, social media) care considerati ca este mai in masura sa preia controlul asupra crearii de continut?

Vorbind de Fleishman Hillard, pot spune ca noi acordam o mare importanta crearii de continut. Avem un partener in-house numit “specialist” in Marea Britanie, precum si o serie de hub-uri peste tot in lume –  “content works”. Cred ca oamenii de PR sunt creatori de povesti innascuti, cred deci ca crearea de continut este un atuu in teritoriul nostru.  

Care sunt calitatile de care trebuie sa dea dovada acum un profesionist in PR pentru a raspunde cu brio asteptarilor clientilor?

Sa stie foarte bine cum sa comunice prin intermediul social media, intotdeana sa puna clientul de primul plan si sa cunoasca cu adevarat business-ul acestuia.

Un sfat pentru cineva care intentioneaza sa inceapa o cariera in PR.

Urmareste toate canalele media. Cheia succesului consta in atentia fata de detalii.

Un sfat pentru cineva care ar vrea sa-si deschida propria agentie de PR.

Nu face credite mari ca sa pornesti pe acest drum. Angajeaza un contabil bun. Ai grija de finante. Angajeaza oameni mai buni ca tine. Lucreaza cu clienti care te inspira.

 

John Saunders a fost numit presedinte regional al FleishmanHillard Europa, Orientul Mijlociu si Africa in 2011 si de atunci este responsabil de operatiunile companiei in Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Dublin, Frankfurt, Johannesburg, Milano, Moscova, Munchen,  Paris, Praga, Arabia Saudita, Varsovia , Emiratele Arabe Unite si Marea Britanie.  Anterior, a fost Managing Director of FleishmanHillard Saunders, agentie pe care a fondat-o in 1990 si a transformat-o in cea mai mare companie de consultanta in PR din Irlanda. In 2007, i-a fost conferit titlul de Membru de Onoare pe Viata al Institutului de Relatii Publice din Irlanda.  In intervalul 2005 – 2007, a fost presedinte al ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). In 2011 a fost cea de-a 15-a personalitate invitata sa faca parte din ICCO Hall of Fame.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: