MarComm Creativitate Publicitate Stiri

Jorg Riommi, unul dintre Directorii de Creație ai Anului la Golden Drum 2021

18 oct. 2021 2 min

Jorg Riommi, unul dintre Directorii de Creație ai Anului la Golden Drum 2021

Reading Time: 2 minute

Pentru al doilea an consecutiv, Publicis Italia din Milano a primit titlul de Agenția Anului, contribuind la succesul general al Publicis, care a adunat cele mai multe puncte și a fost desemnată Rețeaua Anului.

Premiul Agenția independentă a anului a revenit agenției Voskhod din Ekaterinburg, Federația Rusă.

Cel mai bun brand care și-a lăsat amprenta la cea de-a 27-a ediție a festivalului, câștigând Brand Grand Prix, a fost Burger King, cu 2 premii Grand Prix, 6 Golden Drum, 4 Silver Drum și 2 Bronze Drum la toate secțiunile. Jorg Riommi, Eduardo Marques și Bruno Bertelli, autorii din spatele campaniei Moldy Whopper, au fost desemnați Directorii de Creație ai Anului.

În secțiunea All Juries, Best of Genius Loci – un premiu care celebrează lucrările locale ce prezintă spiritul lor local distinctiv – a fost acordat agenției Publicis Latvia pentru #StillSpeakingUp DeepTruth, realizat pentru Propuesta Civica.

Best of Social Good a fost acordat agenției White Rabbit Budapest pentru campania non-profit a Universității din Madeira, Terms Against Bullying. Juriul nu a acordat premiul Best of COVID-19.

Cea mai reușită campanie din regiunea Adriatică, distinsă cu premiul special Agenția Adriatică a Anului,a fost UM Beograd,parte a McCann Beograd, pentru campania Thank you, Doctors.

Cel mai bun videoclip al Competiției Young Drummers, prezentat în colaborare cu Consiliul de Turism al Sloveniei, a fost Imagine Slovenia, creat de Dmitry Sharov din Federația Rusă.

Jason Romeyko, Worldwide Executive Creative Director al Serviceplan Group, a devenit cel mai nou membru al Golden Drum Hall of Fame, un grup select de vizionari și visători care au luptat cu pasiune și curaj pentru progresul industriei creative.

Cea de-a 27-a ediție a Golden Drum nu s-a bucurat doar de sprijinul lumii creative, ci și al brandurilor care continuă să investească în industria creativă. După un an de pauză, din cauza pandemiei, festivalul a revenit cu o creștere de 25% a înscrierilor.

Juriile au preselectat 271 de lucrări și au acordat în total 46 de premii de bronz, 41 de premii de argint, 30 de premii de aur și 14 Grand Prix în diferite grupuri și categorii. Câștigătorii au primit noile trofee durabile, realizate din materiale ecologice – elemente naturale și reciclate.

Toate lucrările premiate pot fi văzute aici: https://goldendrum.com/showcase.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: