Noul testament al creativității

Noul testament al creativității

O piață mică în termeni de bugete, dar foarte competitivă. Fragmentată, cu toate marile grupuri de comunicare prezente, dar și cu multe inițiative locale care pentru a se face remarcate mizează în primul rând pe creativitate și curaj. Așa am văzut la fața locului industria publicității din Israel.  Cu o populație de aproximativ 8 milioane de oameni, fragmentată în mai

Jörg Riommi, noul CCO al Publicis Groupe pentru Europa Centrală și de Est

Jörg Riommi, noul CCO al Publicis Groupe pentru Europa Centrală și de Est

Jörg Riommi a fost numit Chief Creative Officer pentru Europa Centrală și de Est în cadru Publicis Groupe. Noua poziție vine în completarea responsabilităților curente îndeplinite de acesta în calitate de Chief Creative Officer al Publicis România. Noua poziție a lui Jörg Riommi aduce cu sine și o reorganizare a departamentului de creație Publicis România, ale cărui echipe vor fi

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Un Leu de Aur, trei de Argint și cinci de Bronz – acesta este bilanțul participării agențiilor românești la ediția din acest an a Cannes Lions. În total agențiile din România au reușit să obțină 18 shortlist-uri. Singurul Gold Lion de anul acesta a fost câștigat de McCann Worldgroup România, agenția ajungând la un total de 33 de premii la

Vocea lui Morgan Freeman, în campania Visa dezvoltată de Publicis

Vocea lui Morgan Freeman, în campania Visa dezvoltată de Publicis

Carmen Stănescu, o femeie din Cluj, şi-a împărtăşit într-un comentariu pe Facebook experienţa de la Untold, alături de fiul şi tatăl său de 86 de ani. Pornind de la această postare pe Facebook, Visa şi Publicis au dezvoltat o campanie de comunicare inedită care atrage atenția prin faptul că folosește vocea celebrului actor Morgan Freeman. Echipa Publicis: Sebastian Olar –

Jörg Riommi, jurat la Cannes Lions 2017

Jörg Riommi, jurat la Cannes Lions 2017

Jörg Riommi, Chief Creative Officer al Publicis România, va juriza la Cannes Lions în categoria Promo & Activation. Lucrările câștigătoare vor premiate pe data de 24 iunie, în timpul galei prestigiosului festival. De-a lungul carierei sale în advertising, Jörg a fost invitat să jurizeze în cadrul Dubai Lynx, New York Festivals, Eurobest, CLIO, Golden Drum, The One Show şi Golden

Jörg Riommi va prezida juriul Golden Hammer 2017

Jörg Riommi va prezida juriul Golden Hammer 2017

Jörg Riommi, Chief Creative Officer la Publicis România/Publicis One, a fost desemnat să conducă echipa creativă de juraţi ai festivalului de advertising Golden Hammer 2017, ce are loc în Riga, Lituania. Jörg Riommi îi va avea alături pe unii dintre cei mai renumiţi lideri creativi din centrul şi estul Europei: Ulrika Plotniece – Creative Director, DDB (Letonia), Tobias Wacker –

Publicis, agenţia nr. 1 în România în The Gunn Report

Publicis, agenţia nr. 1 în România în The Gunn Report

Publicis România/Publicis One ocupă locul 1 în topul agenţiilor din România, în The Gunn Report, indexul global al excelenţei în creativitate. Procentajul se calculează pe baza premiilor câştigate în cadrul festivalurilor internaţionale din 2016. De-a lungul anului 2016, Publicis România împreună cu agenţia digitală Nurun au câştigat 64 de premii şi 43 de nominalizări la cele mai importante festivaluri locale

Cine este succesorul lui Maurice Lévy?

Cine este succesorul lui Maurice Lévy?

După ani de speculații, oficialii grupului Publicis au dezvăluit, în sfârșit, unul dintre cele mai bine păzite secrete din industria de publicitate: numele succesorului lui Maurice Lévy. Arthur Sadoun este cel care îi va succeda lui Maurice Lévy în calitate de președinte și CEO la cârma grupului, începând cu data de 1 iunie 2017.  Sadoun, 45 de ani, devine astfel al

Prima zăpadă, la Carrefour

Prima zăpadă, la Carrefour

Publicis şi Carrefour România şi-au propus să le reamintească românilor de vacanţa de iarnă din copilărie, așa că au adus zăpada, în hypermarketul Carrefour din ParkLake, pentru o zi.  ”Ideea a apărut când ne-am întrebat care-i lucrul ăla de care ne e cel mai mult dor din iernile copilăriei. Prima zăpadă. E interesant că azi poţi cumpăra cam orice pentru

Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

Publicis & Nurun România au lansat campania Visa de sărbători ”Poate una dintre cele mai simple promoţii din lume”.   Campania reprezintă o iniţiativă de încurajare a plăţilor cu cardul în rândul românilor și se  desfăşoară între 21 noiembrie şi 31 decembrie 2016. Promoţia nu are condiţii specifice de participare, înscriere de coduri, chitanţe sau SMS-uri, toţi posesorii de carduri