Stiri

Kaufland aduce Ștrumfii în magazine, la aniversarea a 20 de ani în România

9 sept. 2025 2 min

Kaufland aduce Ștrumfii în magazine, la aniversarea a 20 de ani în România

Reading Time: 2 minute

Cu ocazia aniversării a 20 de ani de prezență în România, Kaufland aduce în magazine un strop din magia copilăriei, printr-o campanie dedicată unora dintre cele mai îndrăgite personaje: Ștrumfii.

Din 3 septembrie până pe 28 octombrie, clienții sunt invitați să colecționeze cele 20 de figurine Ștrumf, fiecare reprezentând un an plin de personalitate și fapte bune. Personajele emblematice – de la Papa Ștrumf și Ștrumfița, până la Glumețul și Istețul – pot fi obținute la fiecare 100 de lei cheltuiți, dacă este scanat Kaufland Card la casa de marcat. În plus, achiziția cu Kaufland Card a anumitor produse partenere semnalizate la raft aduce clienților câte un extra Ștrumf.

Ștrumfii pregătesc și o surpriză celor mai mari fani ai lor: o tombolă prin care pot câștiga una dintre cele 20 de excursii pentru patru persoane la Il Villaggio dei Puffi, Etnaland Park, Catania.

Campania include și o platformă online cu provocări zilnice și quiz-uri pe teme precum nutriția, sportul sau reciclarea, în cadrul căreia primii 20 utilizatori din clasament pot câștiga premii speciale.

Kaufland împlinește 20 de ani în România, iar în tot acest timp am fost alături de familii, în momentele mari și mici. Ne-am dorit ca această aniversare să aducă nu doar promoții sau beneficii, ci și emoție, joacă și nostalgie. Campania cu Ștrumfii este modul nostru de a le mulțumi clienților și de a sărbători împreună bucuria copilăriei”, declară Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Colecția este completată de un album special de colecție, disponibil la prețul de 19,99 lei, în limita stocului. Albumul include elemente construibile din carton, o planșă cu două jocuri pentru distracție alături de prieteni și o cutie pentru colecționarea figurinelor.

Lansați în 1958, Ștrumfii au devenit o imagine emblematică pentru generații întregi. De la desene animate și filme de lungmetraj, până la jucării și jocuri video, aceste personaje au cucerit inimile a milioane de familii din întreaga lume, devenind un fenomen cultural global.

În 2019, Kaufland a făcut o promisiune clienților săi: „Lucrurile bune vin ușor cu Kaufland Card„. De atunci, Kaufland Card a devenit un simbol al loialității și al beneficiilor multiple, disponibile atât în format fizic, cât și digital. Prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, clienții au acces la promoții exclusive, stele digitale și oferte personalizate bazate pe cumpărăturile lor, promovând un mod de cumpărături modern și sustenabil.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în 8 țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de peste 190 de magazine în România. În 2024, Kaufland România a primit pentru a șasea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Articole pe aceeași temă: