Stiri

Kaufland instalează coșuri inteligente BIN-e de sortare automată a deșeurilor

Reading Time: 2 minute

Kaufland introduce în trei magazine din București coșuri de gunoi inteligente pentru colectarea selectivă a bateriilor, ambalajelor TetraPak, deșeurilor din plastic și metal, simplificând astfel procesul de reciclare pentru clienții săi. 

Folosind tehnologia AI (inteligență artificială), coșurile inteligente BIN-e contactless recunosc automat tipurile de materiale setate, le sortează și le comprimă, controlând nivelul de umplere și de procesare a datelor, pentru o gestionare eficientă a deșeurilor. 

Clienții pot aduce baterii uzate, ambalaje TetraPak, deșeuri din plastic de toate tipurile și ambalaje din metal, precum doze sau conserve curate. Ulterior, deșeurile colectate sunt preluate în vederea reciclării de către o firmă parteneră specializată, Green PC Ambalaje. Procesul amplu constă în etape de pregătire și reciclarea propriu-zisă, prin termoformare.

În prezent, coșurile de reciclare BIN-e sunt instalate în magazinele Kaufland Barbu Văcărescu (Str. Barbu Văcărescu nr. 120), Kaufland Vulcan (Str. Mihail Sebastian, nr. 88C) și Kaufland Mihai Bravu (Strada Răcari, nr. 5) din București.

Proiectul se subscrie eforturilor companiei de a limita poluarea și de a crea programe cu impact benefic pentru mediul înconjurător, printre care se numără și rețeaua de automate self-service pentru colectarea ambalajelor din PET, aluminiu și sticlă și infrastructura pentru colectarea recipientelor din plastic ale produselor cosmetice și de igienă.

Acest proiect este inițiat 100% de către compania Kaufland România și aduce tehnologia de ultimă generație în slujba mediului înconjurător.

Kaufland România 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în opt țări, 148.000 de angajați și o rețea de 157 de magazine în România.

În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Anca Muraru

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

13 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

o zi ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

o zi ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

o zi ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago