Sustenabilitate Business Stiri

Kaufland inaugurează primul magazin din București cu o mini-pădure urbană în parcare

15 dec. 2023 4 min

Kaufland inaugurează primul magazin din București cu o mini-pădure urbană în parcare

Reading Time: 4 minute

Kaufland România inaugurează joi, 14 decembrie, primul magazin din București cu o mini-pădure urbană, plantată pe o suprafață de 1.500 mp din parcarea noului hipermarket. Inițiativa este o premieră pentru retail, în România și marchează începutul unui nou proiect, prin care Kaufland își propune să contribuie la reducerea poluării în mediul urban.

Prin deschiderea magazinului de pe Str. Popa Nan nr. 82, sector 2, Kaufland România ajunge la o rețea de 23 de unități în București, respectiv 173 la nivel național.

Construit pe o suprafață totală de peste 6.000 m2, hipermarketul are un spațiu de vânzare de aproximativ 3.300 m2 și oferă clienților accesul la numeroase facilități ecologice și automate pentru returnarea ambalajelor, cu sau fără simbolul „Ambalaj cu garanție”.

Kaufland Popa Nan își deschide ușile pentru cumpărători joi, 14 decembrie, și va avea ulterior un program de funcționare zilnic, cuprins între orele 07:00-22:00 de luni până sâmbătă, respectiv 08:00-20:00 duminica.

Kaufland Popa Nan 6

Cu ocazia deschiderii, clienții sunt așteptați cu promoții speciale la alimente și articole din gamele de jucării, electrocasnice și unelte pentru casă și mașină, în limita stocului disponibil. Printre produsele incluse în ofertă se regăsesc: pulpă de porc fără os – 19.99 lei/kg, preț redus de la 24.99 lei, mixer cu bol – 99.99 lei, preț redus de la 229.99 lei, cutie metalică Parkside cu unelte – 219.99 lei, preț redus de la 399.99 lei.

În exteriorul magazinului, pe o suprafață de 189 m2, clienții sunt întâmpinați de primul Community Wall Kaufland, realizat în parteneriat cu Artown Festival prin artistul bucureștean KSELE. În ziua lansării, după ora 14, clienții magazinului și locuitorii cartierului Popa Nan sunt invitați să ia parte la finalizarea zidului comunitar, colorând a doua literă ,,c” din mesajul: „Implicarea face diferența”.

Noul Kaufland se deosebește de celelalte magazine din țară prin puieții plantați pe o suprafață de 1500 mdin zona parcării, care vor crește odată cu timpul și vor forma o pădure urbană în inima Bucureștiului. Cu sprijinul angajaților Kaufland, în cadrul inițiativei „Plantăm fapte bune în România”, au fost plantați în primă etapă aproximativ 2000 de puieți din mai multe specii: amestec de stejar roșu, stejar pedunculat, stejar brumăriu, frasin, dud, ulm, cireș, sâmbovină și altele. Aceștia vor fi completați periodic și îngrijiți în următorii ani.

Acțiunea de la Kaufland Popa Nan este prima dintr-o serie de șase plantări de mini-păduri urbane planificate până la finalul anului 2024. Conceptul a fost testat printr-o etapă pilot derulată în martie 2023, la magazinul Kaufland Crevedia, județul Dâmbovița, unde a fost plantată prima mini-pădure urbană, cu 1.000 de puieți și o suprafață de 1.200 m2.  Se vor planta astfel de păduri și la Kaufland Emil Racoviță din București, Kaufland Comarnic și Kaufland Zalău.

Hipermarketul oferă accesul la o varietate de produse, fiind prevăzut cu o vitrină asistată pentru produse proaspete, cu o lungime de 24 de metri, raion de pește proaspăt, raion extins de legume-fructe, brutărie, produse congelate, produse lactate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi și produse nealimentare. La punctul Grill din exterior, clienții pot alege din meniul diversificat de preparate calde.

Pentru plata rapidă a cumpărăturilor, magazinul este prevăzut cu 20 case de marcat, dintre care 10 express, de tip self check-out și 10 standard. Mai mult, clienții pot folosi serviciul K-Scan pentru a scana produsele pe măsură ce le adaugă în coș, finalizând plata la casa de marcat.

În galeria comercială, clienții vor găsi numeroase magazine și servicii, precum cofetăria Gustul Pasiunii sau mâncarea gătită de la restaurantul Cu Gust, farmacia Dr. Max, magazinul InMedio și centrul de înfrumusețare Dr. Skin.

Parcarea are o capacitate totală de aproximativ 240 de locuri, dintre care 9 pentru persoane cu dizabilități și 7 pentru părinți. Totodată, clienții au la dispoziție și 5 locuri cu acces la stațiile de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.

Pentru a încuraja comportamentele ecologice în rândul clienților, noul magazin Kaufland din București integrează și sisteme de colectare separată, precum:

  • În parcarea magazinului, clienții vor găsi un automat de reciclare dublu, de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din plastic, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.
  • În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 150.000 de angajați și o rețea de 173 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Array

Articole pe aceeași temă: