MarComm

La revedere Jazz Communication, bine ați venit Jam Session Agency și Sonica Works!

Reading Time: 3 minute

Fondatorii Jazz Communication, prima câștigătoare din România a unui Gold Lion la festivalul de publicitate de la Cannes în categoria agențiilor independente, anunță lansarea a două noi entități de business: Jam Session Agency și Sonica Works.

Astfel, după zece ani în care au construit Jazz Communication, una din cel mai bine cotate agenții independente din România, fondatorii Irina Pencea, Valentin Suciu și Diana Benko au decis să demareze noi proiecte care să reinventeze perspectivele asupra businessului de comunicare și care să pună în valoare competențele și specializarea fiecăruia, alături de echipele cu care au lucrat și până acum.

Sunt multe feluri de a spune o poveste care să creeze valoare pentru un brand. Și pentru că trăim într-un mediu al reinventării permanente, cei trei fondatori Jazz doresc să arate că poate exista creativitate inclusiv în privința modelelor de business.

Astfel, cele două noi proiecte sunt Jam Session Agency (www.jamsession.agency), care va fi condusă de Irina Pencea și Valentin Suciu, și Sonica Works (www.sonica.works), condusă de Diana Benko.

„Acest pas nu reprezintă un răspuns la circumstanțe, ci o clarificare necesară a unor viziuni diferite asupra businessului, a strategiei de viitor și a contextului de piață. Din echilibrul dintre business și creativitatea echipei noastre prezent în cele 3 competențe fundamentale – strategie, creație și management de proiect – vom continua să construim branduri pentru clienții care își doresc să provoace limite și convenții, să redefinească status quo-ul din categoriile lor, să învețe lucruri noi și să simtă pulsul prezentului, să fie parte dintr-un parteneriat corect. Vrem să creăm comunicare pentru generația următoare de branduri și consumatori,” a declarat Irina Pencea, co-fondator și Managing Partner al Jam Session Agency.

„Sonica își propune să devină pionierul noului val al modului de lucru agil, folosind experiența complexă a echipei și profunda înțelegere a marcom-ului din România. Astfel, în afară de serviciile esențiale de strategie, creație, branding și digital marketing, Sonica va curatoria pentru clienții săi cele mai relevante talente din industrie, locale și internaționale, pentru a genera campanii disruptive ce livrează «the right message to the right person»”, spune Diana Benko, Co-fondator și Managing Partner Sonica Works.

„Libertatea de a-ți defini modelul de business, de a-ți alege poveștile pe care vrei să le spui și cu cine vrei să le spui este principalul driver al creativității, așa cum o practicăm noi. Până la urmă, singurul lucru care dă sens meseriei noastre nu este felul în care ne împachetăm produsele creative pentru industrie, ci ceea ce ajunge la oameni și reușește să-i provoace. Și pentru această dragoste pentru work din ce în ce mai bun am decis să facem un pas într-o direcție nouă – pasul spre Jam Session Agency”, explică Valentin Suciu, co-fondator al Jam Session Agency.

Jazz Communication va transfera gradual businessul către cele două agenții succesoare.

Photo 96590683 / Advertising © Mr.phonlawat Chaicheevinlikit | Dreamstime.com

Romanita Oprea

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

10 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

o zi ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

o zi ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

o zi ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago