Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Un Leu de Aur, trei de Argint și cinci de Bronz – acesta este bilanțul participării agențiilor românești la ediția din acest an a Cannes Lions. În total agențiile din România au reușit să obțină 18 shortlist-uri. Singurul Gold Lion de anul acesta a fost câștigat de McCann Worldgroup România, agenția ajungând la un total de 33 de premii la

Câștigătorii EFFIE 2018

Câștigătorii EFFIE 2018

Agenția Jazz Communication a câștigat trofeul Grand Effie al ediției din 2018 a competiției Romanian Effie Awards, pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME. Inițiativa a însemnat 636 de oameni care au stat non-stop, timp de 23 de zile, pe Scaunul Solidarității, amplasat în vitrina Galateca, cu scopul de a strânge fonduri pentru MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu

Avon schimba lumea prin frumusete

Avon schimba lumea prin frumusete

Avon a lansat campania “Schimba lumea prin frumusete”, parte a unei initiative globale ce poarta numele de “Beauty For a Purpose”. Campania va fi implementata in Romania prin cei trei piloni care reprezina fundamentul companiei: inovatie, dezvoltarea calitatilor antreprenoriale ale femeilor si CSR pentru preventia cancerului la san si a violentei domestice. Campania “Schimba lumea prin frumusete”, ce va fi