Marketing

Bergenbier S.A. lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii

Reading Time: 2 minute

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii. Este al patrulea sortiment al brand-ului pe care compania îl produce în fabrica din Ploiești.

„Cererea pentru mixurile de bere fără alcool continuă să crească în România, deoarece consumatorii caută mai multe opțiuni de consum și gusturi diferite. Fresh 0.0 se adresează acestor cerințe venite din piață și a înregistrat o creștere timp de doi ani consecutivi. Noua aromă, Mango și Fructul Pasiunii, este un atribut important în strategia noastră de a ne extinde în acest segment și suntem încrezători că va avea succes în 2023. În plus, expansiunea în zona non-alcoolică subliniază angajamentul Bergenbier S.A. de a oferi ocazii pentru consum responsabil în orice moment al zilei”, punctează Bogdan Jianu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Segmentul berilor fără alcool, care include și mixurile de bere, a înregistrat în 2022 cea mai mare creștere din industria berii, depășind 5% cotă de piață. Alături de noul sortiment, Bergenbier S.A. are în portofoliu și aromele Fresh 0.0. Măr și Pară, Lămâie și Portocală, Zmeură și Afine.

„Suntem extrem de atenți la trendurile din piață, iar planurile noastre de marketing au în centru valoarea pe care vrem să o aducem consumatorilor. Analizele ne arată că vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 este deja una extrem de bună, ceea ce ne ajută să investim în activări și parteneriate relevante. Obiectivul nostru este să creștem sustenabil, iar anul acesta va fi despre pasiune și un strop de mango, biletul nostru câștigător spre cucerirea segmentului mixurilor de bere”, adaugă Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.

Noua aromă Mango și Fructul Pasiunii beneficiază atât de o campanie integrată de marketing, cât și de execuții de tip trade marketing.

“Avem un focus dedicat în ceea ce privește vizibilitatea produselor 0.0% alcool în magazinele și locațiile HoReCa partenere. Brand-ul Fresh 0.0 adresează mai multe ocazii de consum, iar acest lucru ne ajută să venim cu activări relevante pentru consumatori. Suntem încrezători că noua aromă va înregistra rezultate foarte bune în 2023, completând astfel povestea de succes Fresh 0.0”, completează Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.

Sortimentul Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii este deja disponibil în toată România în magazinele off-trade și on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.

Photo 232360962 © Tatiana Korchemkina | Dreamstime.com

Romanita Oprea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

o zi ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

2 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

2 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

2 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

2 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

2 zile ago