Bergenbier are un nou director de marketing

Bergenbier are un nou director de marketing

Mihaela Hristea este noul director de marketing al producătorului de bere Bergenbier. Ea lucrează în cadrul Molson Coors Romania din septembrie 2015, când s-a alăturat echipei de marketing ca Senior Brand Manager Bergenbier. În această perioadă, sub coordonarea sa, direcția de comunicare a fost revitalizată complet, rolul fotbalului în strategia brandului a fost redefinit, iar Bergenbier a avut creșteri importante

Un portofoliu cu gust special

Un portofoliu cu gust special

Pe o piață extrem de competitivă, Bergenbier atacă cu branduri premium sau din gama artizanală, ca să se mențină la înălțime. Lucian Ghinea, directorul general al companiei, ne explică strategia din spate.   Cum a evoluat cifra de afaceri anul trecut și în prima parte a acestui an? Cifra de afaceri crește cu două cifre, susținută de performanța pe care

Bergenbier lanseaza prima bere de tip ALE

Bergenbier lanseaza prima bere de tip ALE

Bergenbier a lansat un nou sortiment de bere, Bergenbier ALE, prima bere de tip ALE produsa si distribuita la nivel national in Romania. Noul Bergenbier ALE este creat dupa o reteta originala, folosind o drojdie speciala de tip ALE, de fermentatie superioara. Procedeul de productie, diferit de cel al unei beri de tip Lager, precum si tipul special de drojdie

Porti Deschise la Fabrica Bergenbier din Ploiesti

Porti Deschise la Fabrica Bergenbier din Ploiesti

Bergenbier organizeaza sambata, 10 octombrie, Ziua Portilor Deschise la fabrica de bere din Ploiesti. Cu ocazia evenimentului, toti cei care doresc sa viziteze fabrica Bergenbier au la dispozitie, in Ploiesti, un autobuz gratuit, ce va pleca din ora in ora, incepand cu ora 9:30, de vizavi de statia Coreco, Halele Centrale sau sunt asteptati direct la fabrica, la poarta principala,

Toti in galben, toti pentru Romania!

Toti in galben, toti pentru Romania!

Leo Burnett Group si Bergenbier lanseaza campania “Toti in galben, toti pentru Romania!”, in care suporterii sunt incurajati sa sustina echipa nationala la calificarea in Campionatul European de Fotbal 2016. Campania le reaminteste suporterilor ca suntem aproape de a fi acolo unde eram odata. Dupa 7 ani de “cat pe-aci” sau “putin ne-a lipsit”, nationala este in pragul unui Turneu

Zilele Prieteniei Bergenbier, la a treia editie

Zilele Prieteniei Bergenbier, la a treia editie

Weekend-ul acesta, in Piata Constitutiei, pe 4 si 5 iulie, are loc cea de-a treia editie a Zilelor Prieteniei Bergenbier. Bucurestiul este cel care deschide turneul Zilele Prieteniei Bergenbier 2015, urmat de Iasi, Cluj-Napoca, Brasov, Craiova si Constanta. Pe 4 iulie, in Piata Constitutiei, pe scena vor urca Vita de Vie, Suie Paparude, C.T.C., E.M.I.L., Arashai si Space Needle, iar

Berea rece se masoara in munti albastri

Berea rece se masoara in munti albastri

Leo Burnett Group semneaza o noua campanie Bergenbier, care introduce o inovatie de ambalaj: cerneala termosensibila. Noua tehnologie arata cand berea este perfect rece, colorand muntii de pe ambalaj in albastru. Spotul TV dramatizeaza racorirea garantata de muntii albastri de pe ambalaj prin aducerea muntelui la mare. Prietenii care se indreapta spre un bar de pe plaja descopera cu supriza

Bergenbier revine la fotbal

Bergenbier revine la fotbal

Leo Burnett Group a lansat o noua campanie care anunta revenirea, dupa o mai lunga perioada de timp, a brandului Bergenbier ca sponsor al Echipei Nationale de Fotbal. Comunicarea debuteaza cu povestea unui grup de prieteni, fani ai fotbalului, care pornesc la drum, intr-o calatorie purtata sub semnul lui #reincepe. “Prima executie din campanie este povestea acestui ‘reluat de unde

Trifoiarul cu Noroc

Trifoiarul cu Noroc

Bergenbier si Leo Burnett Group au lansat un nou spot pentru marca de bere Noroc, continuand directia strategica a brandului “Gustul mestesugit, nu nimerit”. Dupa ce, in 2014, Potcovarul a dezvaluit secretul potcoavelor norocoase, acum publicul face cunostinta cu Trifoiarul, care are misiunea sa obtina trifoiul cu patru foi.  Echipa care a contribuit la realizarea proiectului: Din partea Leo Burnett

Berarii Romaniei au un nou presedinte

Berarii Romaniei au un nou presedinte

Lucian Ghinea, Directorul General al Bergenbier SA, parte a grupului Molson Coors,  a fost ales presedinte al Asociatiei Berarii Romaniei, functie ocupata pe parcursul anului 2014 de catre Onno Rombouts, Managing Director al Heineken Romania.  Lucian Ghinea lucreaza in cadrul Grupului Molson Coors din care face parte compania Bergenbier SA de 12 ani, cu o pauza de un an si