Stiri MarComm

Laura Mihăilă a devenit președinte al IAA România pentru un mandat de doi ani

15 dec. 2023 < 1 min

Laura Mihăilă a devenit președinte al IAA România pentru un mandat de doi ani

Reading Time: < 1 minut

În cadrul Adunării Generale a IAA din 14 decembrie 2023, Laura Mihăilă a fost aleasă în funcția de președinte al IAA România pentru un mandat de doi ani, care va începe în 2024. Conform statutului asociației, președintele este ales cu un an înainte de mandatul oficial pentru a oferi o perioadă introductivă pentru a se familiariza cu proiectele IAA – o „perioadă de observație”.


„Mulțumesc foarte mult pentru votul de încredere de astăzi. Este un vot care mă onorează și mă obligă. A fost o efervescență extraordinară în cadrul asociației, iar asta nu poate să fie decât bine pentru noi, pentru prezent și pentru viitor. Am planuri mari în IAA, sunt proiecte importante pe care le putem construi împreună și sunt convinsă că avem echipa potrivită pentru a face asta,” spune Laura Mihăilă, președintele IAA România.


IAA România se poziționează ca cea mai mare și mai influentă asociație profesională din industria de marketing, comunicare și media. Această alianță unică reprezintă interesele a peste 120 de entități active din industrie: clienți de publicitate, agenții și instituții media. Obiectivul principal al IAA este de a poziționa România ca un centru creativ global, stabilind direcția industriei.


Fiind afiliată la IAA Global, cu sediul la New York și extinsă în peste 56 de țări, excelența operațiunilor IAA România i-a adus de trei ori premiul IAA Global Inspire Award – pentru că este cea mai dinamică și inovatoare filială la nivel global.

Array

Articole pe aceeași temă: