Stiri Companii Lifestyle

Lensa investește 45.000 euro în primul magazin pentru brandul propriu

29 iul. 2019 2 min

Lensa investește 45.000 euro în primul magazin pentru brandul propriu

Reading Time: 2 minute

Lensa este un cunoscut brand de optică, primul dealer autorizat Ray Ban din România, care se extinde acum și în afara Bucureștiului. Lensa deschide primul său showroom în Cluj-Napoca, spațiul fiind dedicat exclusiv brandului propriu Polarizen, care a atras o investiție inițială de 45.000 euro.

Prețul mediu de vânzare al produselor Lensa (ochelari de soare și rame pentru ocheari de vedere) este de 30 euro, noul magazin deschis în Cluj prezentând mai bine de 450 de modele expuse într-un spațiu de 87 mp.

Polarizen Cluj4

Până la finele anului 2019, Lensa estimează vânzări mai mari de 100.000 euro pentru magazinul Polarizen. În plus, magazinul din Cluj-Napoca își așteaptă primii vizitatori cu reduceri de până la 40%.

“După București, Clujul este orașul care arage cei mai mulți clienți Lensa. Am mers pe această formulă de monobrand și suntem siguri că românii apreciază mixul dintre calitatea și design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapă, pentru că în următoarele 12 luni plănuim să deschidem showroom-uri și în Timișoara, Iași, Constanța și Brașov”, a declarat Daniel Crăciun, CEO, Lensa.

Polarizen Cluj5

Pentru design-ul interior al magazinului, Echipa de arhitecți care s-a ocupat de design-ul interior al magazinului a ales Japandi un trend care îmbină modernismul scandinav cu elemente de stilul japonez.

Polarizen a fost lansat în urmă cu doi ani, sub umbrela brandului regăsindu-se variate modele de ochelari de soare sau rame pentru ochelari de vedere. Produsele sunt create special pentru Lensa, funcție de tendințele sezoniere.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: