Marketing Stiri

Ofensiva Ray-Ban contra falsurilor

11 iul. 2014 2 min

Ofensiva Ray-Ban contra falsurilor

Reading Time: 2 minute

Luxottica Group, detinatorul marcii Ray-Ban, a lansat o campanie de combatere a fenomenului de produse contrafacute a ochelarilor de soare Ray-Ban in Romania.

Foto: Dreamstime

Campania este conceputa in jurul conceptului “Never Hide”, creat de Luxottica in 2007, si va acoperi mai multe tipuri de activitati.

Sub sloganul global de comunicare “Never Hide” al Ray-Ban, campania va acoperi mai multe tipuri de activitati, dintre care, cea mai importanta este angajamentul de a inchide cele peste 120 de site-uri ilegale care comercializeaza in prezent in Romania ochelari de soare Ray-Ban contrafacuti si de a supraveghea indeaproape comertul pe internet.

Datele de la nivel mondial arata ca numai in perioada ianuarie-iunie 2014, au fost activate 1714 de site-uri ilegale de comercializare de ochelari de soare contrafacuti, in crestere cu 39,6% fata de anul trecut si 1339 de site-uri ilegale au fost inchise in acelasi interval de timp, cu 146% mai multe, comparativ cu anul precedent. Primele 3 tari in ordinea inregistrarii de site-uri ilegale sunt China (26%), Statele Unite (13%) si Germania (7%). In ceea ce priveste numarul de produse confiscate in fiecare an, acesta se ridica la 1.008.126, in crestere cu 357% fata de anul trecut, cu o valoare totala de 22,4 milioane de euro, cu 55% mai mare comparativ cu anul precedent.

Fanii Ray-Ban se pot alatura echipei de detectivi “Never Hide” Ray-Ban, un program prin care clientii vor avea posibilitatea de a semnala direct situatii de comert cu ochelari de soare Ray-Ban contrafacuti. Luxottica Romania pune la dispozitia consumatorilor date de contact speciale pentru transmiterea de informatii si rapoarte privind situatiile de contrafacere de produse pe care le identifica in mediul online –site-uri care comercializeaza produse Ray-Ban contrafacute sau care utilizeaza in mod abuziv sigla/imaginea marciiRay-Ban: info@hr.luxottica.com

Informatii suplimentare privind regulile de participare la campanie sunt disponibile la partenerii autorizati Ray-Ban din Romania: Opticris, OPTIblu, Optiplaza, Plus Optic, Optica Express (cu magazine la nivelnational), ONO Quality Sunglasses (București siConstanța) Orange Optic, Legend Optic, Focus Optic, Medical Optik, L’óptiqueOpticaMedicala (Bucuresti), Optic Star, Ivet Optic (Constanta), Onioptic (Craiova, Targu Jiu), Optika 88 (OdorheiuSecuiesc), San Remo (Galati), OpticaTehnico-Medicale (Brasov), Opticon (ClujNapoca), Belle Optique, Nippur Pharm (Sibiu), Vision Optix (Baia Mare), Optimoda, Opticlass, Eurooptik (Bacau), Optimoda (Focsani), Platinum Optik (Piatra Neamt , Iasi, Roman), Optimed (Buzau), Focus, OpticaVeszi (Arad), Interoptik Shops, Beta Optic (Timisoara), Dr.Lentila (www.drlentila.ro)si pe site-urile partenerilor autorizati.

Grupul Luxottica este lider in domeniul ochelarilor de soare si vedere premium, de lux si sport, cu peste 7.000 de magazine in America de Nord, Asia-Pacific, China, Africa de Sud, America Latina si Europa si un portofoliu de marci, printre care se numara: Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli si Arnette, iar printre marcile sub licenta se afla Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce &Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Starck Eyes, Tiffany si Versace. In plus fata de reteaua sa mondiala de comert en-gros din care fac parte 130 de tari, grupul gestioneaza lanturi de retail de top pe principalele piete, printre care LensCrafters, Pearle Vision si ILORI in America de Nord, OPSM si Laubman&Pank in Asia-Pacific, LensCrafters in China, GMO in America Latina si Sunglass Hut la nivel mondial. Produsele Grupului sunt concepute si fabricate in sase unitati de productie din Italia, doua detinute 100% in China, una in Brazilia si una in Statele Unite specializata in ochelarii sport. In 2013 Luxottica Group a inregistrat vanzari de peste 7,3 miliarde de euro.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: