Stiri

Leroy Merlin primește brazi uscați indiferent de unde au fost cumpărați și oferă în schimb un voucher de cumpărături

Reading Time: 2 minute

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță că, în perioada 5 – 15 ianuarie 2023, oricine poate aduce bradul uscat în magazinele retailerului, indiferent de unde a fost acesta achiziționat.

Demersul face parte din campania de colectare și reutilizare a brazilor de Crăciun, organizată de Leroy Merlin pentru al optulea an consecutiv, cu rol de protejare a mediului înconjurător.

Persoanele care optează pentru returnarea bradului uscat sunt răsplătite cu un voucher de cumpărături în valoare de 25 lei. Voucherul este emis după returnarea bradului în cuvele special amenajate din curtea magazinelor Leroy Merlin și în baza cardului digital de client, fiind valabil pentru cumpărături în sediile fizice, cât și pentru produsele achiziționate prin serviciul Rezervă și Ridică, dar și pentru comenzi online în perioada 5 ianuarie – 12 februarie 2023.

„Știm că foarte multe persoane se întreabă ce pot face cu bradul după terminarea sărbătorilor și mai ales cum poate fi acesta reciclat. Anul acesta, toți cei interesați au posibilitatea pentru 2 săptămâni să aducă bradul uscat în magazinele noastre, chiar dacă nu l-au achiziționat din rețeaua Leroy Merlin. Astfel, îi încurajăm pe toți românii care s-au bucurat de bradul de Crăciun să participe la campania noastră de colectare și reutilizare a brazilor uscați, iar gestul lor va fi răsplătit cu un voucher de cumpărături. Prin această inițiativă, ne putem implica activ, împreună, în protejarea mediului înconjurător.”  

Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România

Toți brazii colectați de Leroy Merlin urmează să fie transformați în produse prietenoase cu mediul, precum peleți și compost.

Magazinele Leroy Merlin au colectat anul trecut peste 40.000 de brazi după utilizare și se așteaptă ca anul acesta să dubleze numărul lor odată încheiată campania de vânzare sustenabilă din acest sezon.

Retailerul a vândut  aproximativ 100.000 de brazi în timpul campaniei care a debutat la finalul lunii noiembrie 2022. Toți brazii vânduți de Leroy Merlin au provenit din pepiniere special create pentru plantarea și creșterea brazilor de Crăciun. Acestea sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind la diminuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăși existența lor. Inițiativa de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acțiuni dedicate atingerii obiectivului Grupului ADEO, din care face parte retailerul, de a scădea cu 20% impactul emisiilor de dioxid de carbon până în 2025.

Companie din cadrul ADEO, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. În România funcționează 20 magazine Leroy Merlin, cu peste 3.000 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.

Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

2 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

3 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

3 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

3 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

4 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

4 ore ago