„Creștem de câțiva ani buni mai mult decât media sistemului bancar, avem strategii de nișă foarte clar conturate și ne adaptăm extrem de rapid la schimbările de pe piață. Oferim un mediu de lucru în care recompensăm spiritul antreprenorial – aproape doua treimi din pozițiile manageriale sunt ocupate în prezent de colegi promovați intern”, a declarat Emil Bituleanu, Director General Libra Internet Bank.
Fondurile atrase de la clienți au depășit 4,75 miliarde lei (creștere de 16%), marea majoritate a depozitelor fiind constituite prin internet banking. Totodată, soldul creditelor – ajuns la 3,25 miliarde lei – a crescut cu peste 20% anul trecut, dovedind sprijinul puternic pe care banca îl oferă dezvoltării afacerilor din economia românească.
Libra Internet Bank a ajuns la o cotă de piață de 1,21% la finalul anului 2018. Cu o rețea de 52 sucursale și 3 centre IT de dezvoltare în țară, banca este puternic orientată spre inovație și servicii digitale și având o vârstă medie a angajaților băncii de doar 28 de ani. LIBRA oferă de asemenea produse și servicii specializate clienților din zona profesiilor liberale, agribusiness și dezvoltatorilor de proiecte rezidențiale.
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…