Lidl România extinde parteneriatele locale și lansează campania „Carne pentru toți” cu familia Lucescu
Reading Time: 3 minuteLidl România își consolidează angajamentul pentru prospețime și calitate prin dezvoltarea sortimentului de carne proaspătă și extinderea colaborărilor cu fermele și abatoarele locale. Astfel, 100% din carnea de pui și aproape toată carnea de porc comercializată în magazinele Lidl provin de la furnizori din România. Mai mult, Lidl introduce și două noi articole la raft – crap și bacon fin feliat, ambele în proporții foarte mari de proveniență românească. În prezent, Lidl colaborează cu 14 furnizori din România pentru sortimentul de carne de origine locală.
Demersurile de a consolida categoria de carne sunt confirmate și de noua campanie, „Carne pentru toți și toți pentru carne”, care aduce în prim-plan importanța meselor în familie. Vedetele campaniei sunt trei generații din familia Lucescu, Mircea, Răzvan și Matei, care transformă gătitul într-un sport de echipă.
Lidl România își reconfirmă angajamentul de a inova pe segmentul sortimentelor de carne și pește și de a extinde în permanență colaborarea cu furnizorii locali. La acest moment, cea mai mare parte a produselor Lidl provine din ferme și abatoare românești, în special articolele din carne de pui, unde furnizorii sunt exclusiv din România, precum și articolele din carne de porc, unde proporția furnizorilor locali se apropie de 100%. În total, Lidl colaborează cu 14 furnizori de carne proaspătă și pește proaspăt din România.
Angajamentul pentru diversitate, prospețime și colaborarea cu furnizorii locali se regăsește și în noua campanie Lidl, „Carne pentru toți și toți pentru carne”. Campania reconfirmă rolul retailerului ca partener de încredere pentru mesele românilor și îi încurajează pe clienți să transforme fiecare masă într-un adevărat sport de echipă. Dedicată gamei de carne și pește proaspete, campania surprinde atmosfera meselor în bucătăria familiei Lucescu, unde trei generații – Mircea, Răzvan și Matei – dezvăluie publicului un adevăr simplu: pregătirea și savurarea mesei poate fi un moment de colaborare și bucurie împărtășită între membrii familiei, exact ca într-un joc de echipă, în care fiecare contribuie pentru ca experiența să fie completă și plăcută.
Lidl inovează permanent oferind clienților săi sortimente noi, precum baconul fin feliat din carne proaspătă de porc, o premieră pe piața de retail din România. Acest produs inedit se remarcă prin felii foarte subțiri de piept de porc, ceea ce îl face savuros, versatil și ușor de utilizat în numeroase preparate, inclusiv pentru grătar. Pentru a garanta calitatea la raft, baconul fin feliat este ambalat proaspăt, în atmosferă protectoare, în caserole de circa 300 grame, care conțin 8-10 felii. Pentru acest produs, Lidl colaborează cu doi furnizori din România, iar sortimentul va fi disponibil în magazine în săptămânile care urmează. În categoria de pește proaspăt, Lidl colaborează cu 3 furnizori din România, iar începând cu luna septembrie clienții retailerului vor avea ocazia să achiziționeze un nou produs, crapul, articol ce va include și crap românesc furnizat de un producător local.
Toate sortimentele de carne proaspătă și pește proaspăt sunt livrate în condiții riguroase de prospețime, respectând cele mai înalte standarde de calitate. În același timp, produsele sunt puse la dispoziția clienților la cel mai bun raport calitate–preț, susținând puterea de cumpărare și răspunzând așteptărilor consumatorilor privind diversitatea și accesibilitatea sortimentelor.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.600 de magazine și peste 230 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.
În prezent, Lidl are aproximativ 382.400 de angajați, dintre care peste 13.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 370 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz