Stiri

Mădălina Ghenea, noul ambasador Kultho

Reading Time: < 1 minut

În sezonul de iarnă, Kultho, renumitul retailer de ceasuri și bijuterii premium, dezvăluie cu bucurie colaborarea sa cu Mădălina Ghenea, apreciată actriță și model de origine română.

Parteneriatul deschide o nouă etapă, aducând în prim-plan povestea fermecătoare numită „The Joy of a Diamond Christmas”.

Împreună, Kultho și Mădălina Ghenea îsi propun să transforme fiecare cadou într-o amintire prețioasă, capturând emoții autentice și creând momente ce vor rămâne mereu în inimile noastre.

„Sărbătorile au fost întotdeauna despre magia dăruirii, iar în acest an suntem încântați că Madalina Ghenea se alătură Kultho pentru a aduce strălucire și eleganță deosebită acestui sezon, îmbogățindu-l cu grația și farmecul ei. Colaborarea noastră se naște din dorința de a oferi clienților noștri o experiență unică și memorabilă”

Mădălina Diaconu, directorul de marketing Kultho.

Totul a început în orașul magic al Italiei, Veneția, acolo unde frumusețea extraordinară a actriței se îmbină cu strălucirea diamantelor și cu atmosfera unică a unei arhitecturi vechi de secole. Astfel, zâmbetul Mădălinei este adus în România pentru o campanie inedită, presărată cu momente de poveste, în care eleganța feminină se reflectă natural în grația diamantelor Kultho.

Dincolo de bucuria de a-i vedea pe cei dragi zâmbind, dăruirea unui cadou poate spune povești despre apreciere, iubire sau despre recunoștință, așa că vă invităm cu drag în rețeaua de magazine Kultho pentru a descoperi povestea magică intitulată „The Joy of a Diamond Christmas” alături de Mădălina Ghenea.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

4 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

5 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

5 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

5 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

5 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

5 ore ago