Berea lager Madrí Excepcional, lansată cu impact în retail, de către Bergenbier SA și agenția Mediascope
Reading Time: 4 minuteMediascope, agenție de trade marketing și inovație, semnează una dintre cele mai dinamice lansări în retail din industria românească de bere pentru prima parte a anul 2025. Madrí Excepcional este o bere urban lager și o fuziune reușită între elementele tradiționale și influențele moderne, menită să dinamizeze segmentul affordable premium și să ofere consumatorilor o experiență inedită.
În România, brandul este adus și produs de Bergenbier S.A., unul dintre cei mai activi producători locali de bere, care mizează pe potențialul categoriei premium accesibile. Inspirată de efervescența și spiritul inovator al Madridului, identitatea vizuală Madrí Excepcional are în prim-plan culoarea roșie și figura Chulapo, un simbol al atitudinii îndrăznețe și al stilului urban sofisticat din capitala iberică.


Campania de vizibilitate Madrí Excepcional și teatralizările inovatoare prezente pe toate canalele de distribuție poartă semnătura Mediascope. Ele au la bază elementele de brand Madrí Excepcional și abordări disruptive, soluții creative ce reimaginează vizibilitatea in-store și integrează tehnologia digitală, pentru a transmite personalitatea mediteraneană a brandului Madrí Excepcional.
Mai mult de atât, pentru a susține lansarea Madrí Excepcional în România, Mediascope a creat conceptul „Corner Screens”, menit să ofere o experiență imersivă la punctul de vânzare.
Această abordare îmbină elemente tradiționale de promovare în magazine cu canvas-uri digitale imersive, asigurând totodată colectarea de date și feedback-ul în timp real.
Astfel, consumatorii adulți sunt conectați direct cu universul vizual Madrí Excepcional și experimentează psiho-emoțional ceea ce brandul își propune să transmită prin identitatea sa vizuală și mesajele de comunicare.

„Ne-am dorit să aducem în fața publicului român un concept nou de implementare în retail care să comunice inedit mesajul principal Madrí Excepcional “Descoperă sufletul Madridului” și, totodată, să celebreze vremurile moderne pe care le trăim, ghidate de inovație. „Corner Screens” este răspunsul nostru la provocarea de a integra ingenios tehnologia în spațiul de retail și de a crea o conexiune profundă între brand și consumator, chiar de la momentul lansării pe piață. Suntem mândri de această fuziune dintre tradițional și digital și nu ne vom opri aici. Abia așteptăm să prezentăm brandul Madrí Excepcional consumatorilor români în formate memorabile și cu ocazia următoarelor campanii,” a declarat Dragoș Bocai, Director General Mediascope.
„Prin fiecare activare Madrí Excepcional vrem să aducem consumatorilor din România o parte din povestea acestui brand vibrant. Folosim inovația pentru ca povestea brandului să prindă viață direct la raft. Cuvântul «excepțional» ne ghidează toate implementările din 2025: vom valorifica tehnologia, designul disruptiv și insight‑urile din retail pentru a livra experiențe memorabile, care exprimă spiritul inovator și personalitatea unică a Madrí Excepcional,” a declarat Anca Cojocaru, Brand Manager Madrí Excepcional.
Madrí Excepcional este disponibilă în formate multiple (sticlă de 330 ml, 500 ml, doză de aluminiu de 500 ml, draft și pachete promo 5+1), oferind retailerilor o oportunitate de creștere și consumatorilor o alternativă affordable premium originală.

Formatele de implementare inovatoare #madetobeseen Mediascope au urmărit:
- Oferirea unei experiențe de brand captivante în retail: Consumatorii pot explora povestea Madrí Excepcional printr-o interfață digitală integrată în spațiul fizic.
- Interacțiune sporită: „Corner Screens” conferă un plus de interactivitate și conectează publicul cu spiritul vibrant al Madridului, favorizând atașamentul față de brand.
- Adaptabilitate și date în timp real: Soluțiile digitale integrate teatralizărilor și POSM-urilor permit evaluarea eficienței campaniei prin data collection, feedback imediat și ajustări rapide în funcție de preferințele publicului.
Brandul de bere a debutat cu succes pe piața britanică în 2020, ajungând rapid în topul preferințelor consumatorilor și fiind distins cu premii internaționale pentru calitate.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei.
Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Madrí Excepcional, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Despre Mediascope
Agenția de trade marketing Mediascope este specializată în New Tech, Data Collection & Data Analysis și automatizări, activări de brand, campanii integrate și soluții creative pentru o gamă variată de clienți. Cu o experiență solidă în industrii multiple, agenția oferă servicii personalizate, de la strategie și creație până la implementare și măsurarea performanței.
Domenii de expertiză:
- Activări de brand: Organizarea și implementarea de activări la punctele de vânzare, în cadrul evenimentelor sau în spații publice, pentru a crește vizibilitatea și rata de engagement.
- Campanii integrate: Dezvoltarea de soluții de marketing 360°, care includ elemente de new tech, digital, outdoor, in-store și experiențial.
- Producții personalizate: Dezvoltarea de instalatii si POSM-uri inovatoare de brand, teatralizări, plasări experiențiale, tehnologie și data collection.
Mediascope colaborează cu branduri de renume din industrii diverse, precum: FMCG, spirtoase și băuturi alcoolice, retail și comerț, fashion, evenimente și festivaluri, fiind orientată către livrarea unor campanii care generează impact măsurabil, fie prin creșterea vânzărilor, fie prin consolidarea imaginii de brand.
Echipa Mediascope oferă soluții inovative, dar ancorate în realitățile și obiectivele de business ale clienților și se implică activ în procesul de creare și implementare, colaborând îndeaproape cu clienții pentru a se asigura că fiecare proiect este aliniat la cerințele acestora.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz