Antreprenori by eMAG Business Stiri

Maison des Crepes lansează 4 noi restaurante în franciză, după primul trimestru de la lansarea conceptului

13 dec. 2021 4 min

Maison des Crepes lansează 4 noi restaurante în franciză, după primul trimestru de la lansarea conceptului

Reading Time: 4 minute

La 3 luni de la debutul procesului de francizare, lanțul de restaurante Maison des Crepes, în parteneriat cu Grupul City Grill, se extinde cu patru restaurante noi în Buzău, București, Ploiești și Iași. Totodată, sunt în curs de semnare și alte noi francize, în destinații reper pentru industria ospitalității.

Povestea Maison des Crepes a început în urmă cu doar 5 ani, odată cu deschiderea primului restaurant în 2016, când soții Valentin și Ruxandra Strugaru au combinat experiența managerială în HoReCa cu pasiunea pentru clătite. A luat astfel naștere o locație full-service, cu personalitate și eleganță franțuzească, Maison des Crepes fiind și în prezent singurul restaurant din România care are un concept bazat exclusiv pe clătite și pancakes.

De atunci, brandul a cunoscut o dezvoltare dinamică, iar planurile de viitor sunt ambițioase, și vizează o extindere fulminantă atât pe plan național, cât și internațional. Conceptul Maison des Crepes se distinge prin design-ul chic al locației, prin ambianță și preparate spectaculoase, care asigură o experiență culinară completă și remarcabilă. Zecile de combinații de crepes și pancakes, sărate sau dulci, sunt asociate impecabil cu o selecție de produse complementare, produse gluten free, dar și vegane, chiar și baby friendly, oferind astfel un meniu variat, foarte apreciat de toate generațiile, potrivit pentru ieșirile în oraș în familie, întâlniri de business sau socializare cu prietenii, în orice moment al zilei.

Iar astăzi, la 5 ani de la inaugurare, antreprenorii fondatori se pot mândri  cu trei restaurante în București și două în provincie (Pitești și Constanța), peste 1 milion de clătite vândute, care au făcut deliciul clienților și o comunitate extrem de loială, performanțe care au contribuit la un alt succes de astăzi, o puternică colaborare cu Grupul City Grill, alături de care au construit proiectul Franciza Maison des Crepes.

”Încă de la lansarea primului restaurant Maison des Crepes, românii au redescoperit clătitele, îndrăgostindu-se de preparatele noastre, fie că vorbim de clătite mai complexe,  sau rețete simple, unele mai noi, altele devenite repere internaționale, ce au cucerit lumea întreagă de-a lungul anilor. Ne onorează emoția pe care o generăm cu fiecare preparat culinar și artistic pe care îl servim clienților noștri și ne dorim ca viitorii parteneri francizați să continue și să dezvolte această tradiție. Am creionat proiectul de expansiune prin franciză de la început în minte și, paradoxal, iată că un moment de criză fără precedent a fost contextul optim pentru a îl aduce la realitate, alături de parteneri redutabili, fără de care nu am fi putut avea dinamica actuală și alături de care planurile se conturează peste așteptări.

Mă bucur că am reușit să încheiem, la începutul acestui an, o asociere solidă împreună cu probabil cel mai mare grup din industria Horeca locală, City Grill Group, și că am identificat un partener de încredere și cu expertiză pentru dezvoltarea și implementarea proiectului de franciză, Franchwise”, a declarat Valentin Strugaru, Co-fondator Maison des Crepes.

Modelul de franciză Maison des Crepes, dezvoltat în parteneriat cu City Grill, ce activează pe piața restaurantelor din România de aproape 16 ani și care estima în 2019 o cifră de afaceri de 42 de milioane de euro, este un model modern, menit să faciliteze munca celor care își doresc să conducă singuri un business, fie că au sau nu o experiență anterioară.

În cadrul francizei Maison des Crepes, francizorul oferă partenerilor săi expertiză și suport constant, încă de la semnarea contractului de francizare. Partenerii francizați vor fi consiliați în alegerea și amenajarea spațiului, vor primi ajutor în construirea planului de afaceri și materiale, proceduri, traininguri și echipă dedicată de specialiști, resurse absolut necesare pentru dezvoltarea și operarea unui business de succes. Taxa de intrare în franciză si redevențele sunt foarte competitive pe piața de francize-restaurant, iar investiția necesară a fost optimizată pentru eficiență maximă.

În ultimii trei ani la Franchwise, ne-am focusat pe antreprenorii români care pot construi business-uri sustenabile și cu care putem scala, prin franciză, la nivel regional, și dezvolta rețele puternice.

Franciza înseamnă antreprenoriat colaborativ și noi căutăm acei antreprenori (francizori) care sunt deschiși să împartă cu francizații lor din rezultate și performanțe. Ne-am alăturat proiectului Maison des Crepes din dorința de a construi împreună o rețea națională cu 30 de locații în următorii 3 ani. Alături de creativitatea și implicarea lui Valentin în business, a venit și Dragoș Petrescu cu priceperea lui de a scala business-uri la nivel național, și a construi sisteme și proceduri de lucru unitare. Ne-au convins că împreună putem face o echipă bună!

Ca și profil de francizați, am atras oameni pasionați de produsul Maison des Crepes și care își doresc dezvoltarea de business pe termen lung, business-uri de familie în care să fie prezenți zi de zi. Priceperea în operarea business-ului în zona de Horeca se învață și aici, la Academia de Training de la Maison des Crepes Piața Romană, care ne ajută în instruirea partenerilor francizați și deschiderea locațiilor.

Am semnat francize la București, Ploiești, Iași și suntem în discuții avansate la Brașov. Ne-am bucurat și de deschiderea dezvoltatorilor de proiecte comerciale și/sau proprietarilor de locații stradale, aflați în căutarea de parteneriate pe termen lung și care să reziste în timp, indiferent de context,” a declarat Raluca Voicu – Managing Partner Franchwise, partener consultant în expansiunea Maison des Crepes în franciză, în România.

În plus, partenerii francizați vor primi sprijin și pe partea de comunicare și marketing, vor beneficia de campanii naționale și de consultanță pentru tot ceea ce ține de strategia și planul de promovare.

Planurile de dezvoltare ale celor doi mari parteneri implicați în acest business, Maison des Crepes și City Grill, sunt mărețe, cu obiectivul de a deschide 30 de noi restaurante pe parcursul următorilor 3 ani.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: