Antreprenori

MAM Bricolaj deschide cel de-al treilea magazin din București

Reading Time: 2 minute

După o investiție de 1,65 de milioane de euro, MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, anunță deschiderea unui nou magazin în București

Deschiderea noului magazin face parte din strategia de dezvoltare a companiei. MAM Bricolaj vizează atât extinderea la nivel național, cât și creșterea numărului de puncte de lucru din București, unde a ajuns acum la 3 unități.

Noul magazinul este situat pe str. Prelungirea Ghencea nr. 301 și are o suprafață totală de 1.500 de metri pătrați, cu o suprafață de vânzare de 1.000 de metri pătrați. Magazinul include spațiu de depozitare și birouri, care sunt situate la etajul 1. Investiția pentru magazin s-a ridicat la 1,3 milioane de euro pentru achiziția spațiului, iar 350.000 de euro au fost alocați pentru amenajare. În noul magazin lucrează în prezent 30 de angajați. 

„Avem în plan extinderea la nivel național, tocmai de aceea suntem bucuroși să anunțăm deschiderea celui de-al treilea magazin MAM Bricolaj din București. Acesta vine ca o certitudine a ritmului susținut de creștere pe care îl avem. Totodată, vrem să fim cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim cele mai bune soluții pentru orice proiect de amenajare interioară, astfel că avem un portofoliu extrem de diversificat de produse. Pe termen lung, vizăm creșterea rețelei MAM Bricolaj și vrem să intrăm și pe alte piețe decât cea din București. Următorul magazin va fi situat în Brașov, acolo unde am început deja o serie de demersuri pentru deschidere. Vrem să fim aproape de consumatori și să ajungem la 12 magazine în marile orașe din țară și nu numai”, a declarat Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.

Magazinul din zona Ghencea va dispune de peste 11.000 de produse și va include categorii noi de produse, precum decorațiuni și corpuri de iluminat. Magazinul operează în sistem cash & carry, iar la interior clienții au acces cu căruciorul de cumpărături. Aceștia pot apela ori de câte ori au nevoie la consilierii MAM Bricolaj pentru ajutor sau consultanță specializată cu privire la produsele căutate.

Pentru accesibilitate, rafturile magazinului sunt dispuse pe categorii de produse și anume: profile din aluminiu, sisteme de balamale sau de inchidere, sisteme de sertare, blaturi și panouri, electrice, scule, organe de asamblare, vopsele, materiale pentru curățenie, mobilier și decorațiuni.

Noul magazin dispune de o parcare cu capacitatea de 50 de mașini, dintre care 35 sunt pentru clienți, iar 15 pentru angajați. Programul este săptămânal de luni până vineri în intervalul orar 8:00 – 20:00, iar sâmbăta și duminica în intervalul 8:00 – 16:00.

Oferte speciale de lansare pentru clienții noului magazin MAM Bricolaj Ghencea

Pentru a marca deschiderea magazinului Ghencea, MAM Bricolaj va organiza și o campanie specială pentru aprilie, dedicată celor care vor face cumpărături din această unitate.

Astfel, la achiziția produselor selectate clienții vor primi gratuit un altul complementar din același segment. De exemplu, pentru orice pat tapițat cumpărat, clienții vor primi o saltea, pentru fiecare bucătărie de minimum doi metri pătrați va fi oferit un blat, iar pentru fiecare lustră cumpărată vor fi oferite gratuit becurile. Totodată, fiecare set de mobilier de baie vine cu o baterie cadou și pentru fiecare găleată de vopsea lavabilă cumpărată clienții vor primi și amorsa fără cost suplimentar.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

21 de ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

22 de ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

22 de ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

22 de ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

22 de ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

o zi ago