Utilizatorii de smartphone-uri au, în medie, 80 de aplicații instalate pe telefonul lor mobil, dar folosesc zilnic mai puțin de zece dintre acestea.
Anul trecut, utilizatorii au petrecut în medie 4 ore și 10 minute pe smartphone în fiecare zi, cu 20% mai mult decât în 2019.
Consumatorii au efectuat 218 de miliarde de descărcări de aplicații noi în 2020, în creștere cu 7% față de 2019, potrivit raportului The State of Mobile, realizat de App Annie.
Piața aplicațiilor mobile a atins anul trecut nivelul de 143 de miliarde de dolari, în creștere cu 20% față de 2019, când totaliza 120 de miliarde de dolari.
Dar care sunt țările unde utilizatorii cheltuie cel mai mult pe și în aplicațiile mobile? Aflăm dintr-o analiză realizată de Carphone Warehouse pentru anul 2020. Trebuie făcută o precizare importantă: din top este exclusă China, din cauză că nu există surse de încredere pentru această piață uriașă, care probabil rivalizează cu sau chiar o depășește pe cea din SUA.
Analiza realizată de Carphone Warehouse arată că cele mai descărcate aplicații sunt YouTube (aflată în Top 10 descărcări în 144 de țări), urmată Instagram (134 de țări), WhatsApp (127), Facebook (120) și TikTok (119).
Foto 166466689 © Roman Samborskyi – Dreamstime.com
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…