Companii

Mâncare sănătoasă, la pachet

Reading Time: 3 minute

Un grup de antreprenori a lansat LifeBox.ro, un proiect online dedicat tuturor celor preocupați de un stil de viață sănătos.

Fie că-și doresc să slăbească, să-și mențină greutatea sau să-și modifice compoziția corporală, utilizatorii au acum posibilitatea de a-și comanda acasă sau la birou cele trei mese principale și două gustări necesare într-o zi, toate acestea personalizate în funcție de numărul de calorii de care au nevoie.

Potrivit celor trei investitori, proiectul se adresează cu precădere celor care își doresc să uite de procesul complicat al unei diete, LifeBox simplificându-le alegerile culinare, pregătindu-le preparate delicioase și, într-un final, oferindu-le mai mult timp pentru cei dragi și pentru hobby-urile lor.

„Românii încep să fie din ce în ce mai atenți la ceea ce mănâncă, raportându-se acum la hrană din mai multe puncte de vedere și privind-o precum o sursă de vitamine și minerale, fitonutrienți și antioxidanți. LifeBox răspunde acestei nevoi, devenind deopotrivă un argument pentru un stil de viață sănătos și o soluție pentru un comportament alimentar corect, atât din punct de vedere nutrițional, cât și kilocaloric”, a declarat Florin Scarlat, co-fondator LifeBox.

Conform echipei, cele mai frecvente greșeli în rândul românilor sunt concentrarea pe numărul de kilocalorii și pofta de dulciuri. Deși reprezintă un criteriu important în alimentația de zi cu zi, kilocaloriile sunt depășite în importanță de fitonutrienții și antioxidanții obținuți din alimente de calitate, iar energia si capacitatea de concentrare oferite de glucide pot fi determinate și de gustări sănătoase, care conțin puțin sau deloc zahăr.

Pentru a îmbina cu succes gustul desăvârșit cu un aport kilocaloric corect, echipa LifeBox este întregită de Alex Cîrțu, bucătar profesionist, și Anamaria Iulian, doctor nutriționist experimentat, care  tratează cu succes de aproape zece ani obezitatea infantilă. Împreună, cei doi livreză clienților meniuri sănătoase, gustoase și cu un aspect deosebit.

Doctorul nutriționist din spatele LifeBox spune că fiecare meniu pleacă de la preferințele culinare ale cliențior și de la ceea ce își doresc: să slăbească, să își mențină greutatea sau să își modifice compoziția corporală. De asemenea, vârsta, sexul și nivelul de activitate fizică desfășurată cotidian sunt elemente atent luate în seamă. Odată decise aceste aspecte, clientul își poate alege unul dintre cele 4 tipuri de meniuri: OptimBox, VeggieBox, FishBox sau SportBox.

Cui se adresează LifeBox ?

OptimBox, cel mai solicitat tip de meniu, este disponibil în patru categorii de aport caloric – 1.200 kcal, 1.500 kcal, 2.000 kcal și 2.500 kcal, fiind destinat celor care vor o siluetă perfectă și sunt atenți cu sănătatea lor. Acesta surprinde prin bogăția de ingrediente, cuprinzând o gamă largă de legume, lactate, carne de porc, vită, pește și pasăre.

Tot în 4 variante de aport caloric sunt disponibile și VeggieBox, un meniu complex în minerale și vitamine ideal pentru cei care își doresc o alimentație ovo-lacto-vegetariană (urmând ca acesta să se transforme curând într-un meniu de post/vegan), precum și FishBox, creat special pentru iubitorii de pește și fructe de mare. Nu în ultimul rând, cu un aport caloric de 3.000 kcal, SportBox susține rutina de antrenamente fizice oferind un echilibru sănătos între proteine, grăsimi și carbohidrați, necesar sportivilor care au nevoie de putere și masă musculară.

Datorită varietății de ingrediente utilizate, preparatele nu se repetă deloc timp de 28 de zile și cuprind legume proaspete sau gătite la fiecare masă, alături de glucide lente, bogate în fibre şi vitamine de grupa B,  cum ar fi: cereale integrale-grâu bulgur, arpacaș, orez basmati, sălbatic, integral sau thai, pseudocereale: quinoa sau amarant, alimente ușor „exotice” cum sunt bok-choy, andive, avocado, sparanghel, mango, ananas, cocos, cartofi dulci, gătite la cuptor sau sotate în ulei de măsline, toate acestea alături de produse animale cum ar fi untul, ouăle sau carnea roșie de vită sau porc.

„Din experiența primelor două luni de la lansare, putem spune că 70% din clienții LifeBox sunt femei, cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani și venituri peste medie. Cel mai comandat tip de box este cel Optim, în timp ce cei mai mulți dintre clienți preferă ca meniurile să le fie livrate în intervalul 8-9 AM, acasă, astfel încât să își asigure hrana pentru întreaga zi, indiferent de programul lor”, a menționat Florin Scarlat.

În acest moment, serviciul LifeBox este disponibil doar în București, însă, în curând, va intra și pe piețele din Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Constanța, acestea fiind, de asemenea, zone unde românii par tot mai interesați de un stil de viață sănătos.

Pornind de la un comportament alimentar corect, LifeBox.ro oferă meniuri gustoase și sănătoase, personalizate în funcție de stilul de viață al fiecărui utilizator și calibrate corect din punct de vedere kilocaloric. Echipa LifeBox are la bază 3 membri fondatori și doi specialiști în bucătărie și nutriție. În bucătăria LifeBox sunt preparate zilnic 4 tipuri de meniuri ce conțin 3 mese principale și 2 gusătări. Meniurile pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 4 săptămâni, costurile pornind de la 57 lei/ box.

Oana Voinea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

2 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago