Stiri

Manuela Ciugudean-Toma, noul lider de marketing al PwC în Europa

Reading Time: < 1 minut

Manuela Ciugudean-Toma s-a alăturat PwC şi va coordona echipele de marketing din 11 ţări din regiunea Europei de Sud-Est. Ea va fi responsabilă de dezvoltarea unei strategii integrate de marketing şi comunicare în toată regiunea Balcanilor.

„Mă bucură venirea Manuelei la conducerea echipei de marketing a PwC din regiunea Europei de Sud-Est. Sunt convins că experienţa şi entuziasmul ei pentru managementul de brand vor contribui la întărirea imaginii PwC ca lider pe piaţa serviciilor profesionale”, a declarat Ionuţ Simion, Country Managing Partner, PwC România.

„Am ales PwC şi pentru că rezonez cu pasiunea firmei pentru inovaţie, inclusiv în ceea ce priveşte activitatea de marketing şi comunicare, şi cu angajamentul acesteia de a contribui la rezolvarea unor probleme importante pentru societate”, a declarat Manuela Ciugudean-Toma, Liderul Echipei de Marketing şi Comunicare a PwC în Europa de Sud-Est. 

Manuela Ciugudean-Toma are peste 15 ani de experienţă în elaborarea şi gestionarea unor campanii inovative de marketing în mai multe ţări europene. Înainte de alăturarea PwC, ea a condus echipa de marketing a Intel Corporation în Europa de Sud-Est. De asemenea, de-a lungul carierei, Manuela Ciugudean-Toma a mai lucrat în echipele de marketing şi comunicare ale diviziei din România a Băncii Mondiale, la Ministerul Comunicaţiilor şi la agenţia de PR şi Public Affairs Grayling. Ea este absolventă a Facultăţii de Jurnalism, cu specializarea în Relaţii Publice şi Publicitate, din cadrul Universităţii Bucureşti, şi şi-a început cariera lucrând ca jurnalist.  Este pasionată de călătorii, literatura sud-americană şi muzica formaţiei Depeche Mode.

Oana Voinea

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

20 de ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

21 de ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

21 de ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

21 de ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

21 de ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

o zi ago