pastel și Bookster, parteneriat de comunicare, pentru încurajarea lecturii în companii
Ca urmare a unui pitch organizat în luna iulie, agenția pastel a devenit partenerul de PR și Comunicare al Bookster, prima...
Ca urmare a unui pitch organizat în luna iulie, agenția pastel a devenit partenerul de PR și Comunicare al Bookster, prima...
DiFine PR, agenție de comunicare fondată în 2017 de către Diana Iosu, specialist cu 25 de ani de experiență în domeniu,...
La începutul acestui an, Puma a anunțat formarea unui „consiliu pentru tineret” format din influenceri ecologiști din generația Z, care va...
Agenția integrată de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, partenerul de comunicare și PR pentru...
Compania de consultanță în comunicare strategică Lighthouse PR a obținut în luna august certificatul ISO 9001 pentru sistemul său de management...
Pentru a ajunge la cât mai mulți oameni din target, evenimentele au nevoie de o imagine construită în timp, pas cu...
Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și semnează un nou parteneriat cu TechBolide, compania care oferă soluții tehnice inteligente cu...
MSL își consolidează oferta de comunicare strategică în România prin lansarea MSL Consultants, agenție specializată în servicii de Corporate Reputation, Executive...
Agenția de PR MSL The Practice, parte a Publicis Groupe România, a devenit partenerul de comunicare al Metropolitan Life, una dintre...
Confident Communications, agenție specializată în comunicare de marketing, a devenit partenerul Termene.ro, cea mai mare platformă de business intelligence din România,...
Agenția de creație DDB România, membră a The Group, a fost premiată cu două trofee – trofeul de Argint în categoria...
Ruxandra Vodă, director de comunicare corporativă la Telekom Romania Mobile, va părăsi compania, începând cu data de 1 iulie. După 14...
Apa Nova a lansat „Importanții”,prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esențiale, semnată de agențiile DDB România, Porter Novelli România...
Cu 17 ani experiență în piața de publicitate, începuți pe partea digitală a baricadei, este un “misfit”, mereu nemulțumit de status quo...