Stiri

McDonald’s și Chef Foa au lansat doi noi burgeri premium în ediție limitată

Reading Time: 2 minute

McDonald’s România și Chef Foa au revenit cu o nouă ediție limitată de burgeri premium, aducând în atenția gurmanzilor două rețete originale cu carne de vită și pui, menite să satisfacă cele mai exigente gusturi și să deschidă sezonul unor noi călătorii culinare.

Epic Beef și Chicken Legend, cei doi burgeri premium, au fost creați special de Foa pentru McDonald’s, în contextul celei de-a treia colaborări de acest tip dintre chef și lanțul de restaurante. Fanii se pot bucura de cele două specialități până pe 9 iunie,în toate restaurantele McDonald’s din țară.

O experiență premium pentru consumatori

Noua colaborare dintre Chef Foa și McDonald’s păstrează formatul consacrat, oferind consumatorilor aceeași experiență savuroasă care îmbină gusturile de sezon și ingredientele locale de cea mai bună calitate. Pentru Chef Foa, procesul stă și de data aceasta sub semnul creativității, fiind o oportunitate de „a face dreptate ingredientelor” și de a gândi combinații de gusturi, arome și texturi care transportă consumatorii în „călătorii culinare care le vor aminti de vacanțele de vară cu prietenii”.

Astfel, Epic Beef aduce o felie suculentă de carne de vită pe un pat de rucola și salată romană, alături de două sosuri, de usturoi și de roșii coapte pe grătar, felii de bacon crocant, brânză Cheddar și felii de roșie, așezate într-o chiflă presărată cu mălai. Pentru iubitorii burgerilor cu pui, Chicken Legend vine cu o felie de carne fragedă de pui, pe un pat de salată romană, alături de ceapă roșie, ardei roșu și castravete, sos de roșii coapte pe grătar și sos ranch, felii de brânză cremoasă și felii de roșie.

O rețetă de succes pentru McDonald’s și consolidarea poziției pe segmentul burgerilor premium

Pentru McDonald’s, lansarea urmează o rețetă de succes, Epic Beef și Chicken Legend fiind cea de-a treia serie de burgeri premium creați alături de Chef Foa, cu scopul de a le oferi consumatorilor o experiență gastronomică specială. După succesul celor două campanii anterioare, derulate în a doua jumătate a anului 2021, McDonald’s continuă astfel procesul de dezvoltare și diversificare a gamei de produse, venind în întâmpinarea clienților săi cu noi sortimente de produse și o selecție de gusturi cât mai variată.

În același timp, lansarea reprezintă un pas important pentru consolidarea poziției lanțului de restaurante pe segmentul burgerilor premium,  segment care a cunoscut o importantă creștere pe măsură ce tot mai mulți consumatori optează pentru experiențe culinare superioare și burgeri gourmet.

Burgerii Epic Beef și Chicken Legend pot fi comandați în cele 92 de restaurante McDonald’s din toată țara, inclusiv la McDrive și prin McDelivery, până pe 09 iunie 2022, în limita stocului disponibil.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

3 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

4 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

5 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

5 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

5 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

5 ore ago