Companii Stiri

Mega Image lansează propriul brand de produse ready meal

15 dec. 2016 2 min

Mega Image lansează propriul brand de produse ready meal

Reading Time: 2 minute

Mega Image lansează pe piaţă primul brand propriu de produse ready meal, Mega Apetit, care aduce soluţii simple şi rapide pentru mese şi gustări sănătoase.

Mega Apetit vine în întâmpinarea oamenilor activi, care nu pot aloca mult timp pentru pregătirea meselor sau care au nevoie de gustări rapide şi sănătoase în pauzele din timpul programului de muncă sau în timpul liber. Astfel, Mega Apetit include o gamă extinsă de produse pentru consum în orice moment al zilei, de la sandvich-uri, aperitive, salate, supe, dar şi ciorbe, feluri principale, dulciuri şi meniuri complete, anunță compania, într-un comunicat de presă.

“Ne-am dorit întodeauna să venim cu soluţii simple pentru consumatorii noştri care să îi ajute în viaţa de zi cu zi. Mega Apetit este soluţia noastră pentru o masă rapid pregătită şi sănătoasă, în orice moment al zilei, sau pentru o gustare bună care oferă aportul de energie necesar unei zile de muncă”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP marketing Mega Image.

“Este brandul nostru propriu pe care îl lansăm prin campania Loc de Mega Apetit, o provocare pentru cei pe care foamea îi poate prinde oriunde s-ar afla. Așteptăm să vedem pe harta Mega Apetit cele mai bune idei de a lua masa în timpul unei zile și îi vom răsplăti pe măsură pe participanți”, a adăugat Adrian Nicolaescu, VP marketing Mega Image.

În plus, Mega Apetit include și o gamă specială de meniuri realizate după rețete create de doi chefi renumiți, Joseph Hadad și Alex Iacob. Colaborarea este o premieră pe piață, atât pentru categoria de ready meal, cât și pentru cei doi chefi, care aduc un răsfăț culinar accesibil prin sortimente delicioase de supe, feluri principale, salate și deserturi.

mega_apetit-loc“Mega Apetit by Chefs completează strategic meniul Mega Apetit și este o incursiune în lumea rețetelor suprinzătoare cu influențe internaționale, semnate artistic de cei doi chefi”, a adăugat Adrian Nicolaescu.

Lansarea noului brand propriu este susținută de campania Loc de Mega Apetit, care provoacă oamenii activi să își facă loc si timp pentru o masă gustoasă, oriunde s-ar afla și în orice moment al zilei. Pe harta interactivă Loc de Mega Apetit, oamenii ocupați, care nu au timp pentru a-și pregăti mesele din timpul zilei, sunt invitați să înscrie cu Mega Apetit cele mai inedite locuri de astâmpărat foamea.

Campania Loc de Mega Apetit se va desfășura până pe 22 decembrie și va aduce participanților premii săptămânale și, în final, marele premiu. Mai multe detalii despre Loc de Mega Apetit sunt pe platforma online dedicată, https://megaapetit.mega-image.ro/. Comunicarea campaniei are o puternică componentă de digital, fiind susținută și de activări pe partea de PR, OOH și in-store.

Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 509 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (224), Shop&Go (283), Gusturi Româneşti (2).

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: