Marketing Stiri

Mercedes-Benz lansează “Grow Up“, cea mai neconvențională campanie

11 mai 2017 < 1 min

Mercedes-Benz lansează “Grow Up“, cea mai neconvențională campanie

Reading Time: < 1 minut

Mercedes-Benz marchează o nouă etapă în comunicarea de marketing, prin campania “Grow up”. Cele cinci modele din familia de autovehicule compacte – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA – sunt protagonistele “Grow Up”, campanie anunţată ca fiind cea mai neconvențională din istoria brandului, din punct de vedere al focusului pe digital și al mecanicii de conținut.

Campania are o componentă puternică lifestyle-centric, axându-se pe oameni aflaţi la graniţa dintre efervescența adolescenței și responsabilitățile vieții de adult, care reprezintă cel mai bine atitudinea față de viață a autovehiculelor compacte. „Grow up.”, care va fi adaptată local conform specificului fiecărei piețe, va continua pe parcursul întregului an.

Dezvoltată la nivel local pe amprenta campaniei globale, “Grow Up.” prezintă o nouă perspectivă asupra valorilor tradiționale, reinterpretându-le pentru a sublinia autenticitatea și modernitatea tinerelor generații, dar și valorile progresiste ale familiei de compacte Mercedes-Benz. Strategia locală a campaniei este construită integral pe baza particularităților stilului de viață al tinerilor români.

Astfel, cele cinci modele de compacte Mercedes-Benz – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA prind viață pe platforma digitală a campaniei, fiecare dintre cele 5 având asociate trăsături umane arhetipale, contemporane, ce reinterpretează valori tradiționale. Utilizatorii sunt încurajați să-și rescrie propriile reguli conform valorilor și cerințelor noilor generații.

Accesând platforma campaniei www.mercedes-benz.ro/growup, utilizatorii pot vedea poveştile contemporane ale unor tineri și adolescenţi, cu toate momentele euforice şi dramatice ale vieții lor. Astfel, este surprins și descris un nou univers powered by Mercedes-Benz, conceput pentru a inspira entuziasm în rândul generaţiei de tineri adulţi.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: