MarComm Publicitate Stiri

Mercury360 semnează campania regională pentru Costa d’Oro – “Trăiește autentic!”

27 oct. 2021 3 min

Mercury360 semnează campania regională pentru Costa d’Oro – “Trăiește autentic!”

Reading Time: 3 minute

Brandul autentic italienesc de ulei de măsline Costa d’Oro își propune să inspire consumatorii să se bucure de viață în mod autentic, printr-o campanie integrată, semnată de Mercury360, și adaptată și în Bulgaria, Cehia și Polonia.

“Am câștigat pitch-ul în 2020, anul în care multe branduri au conștientizat importanța curajului în comunicare. Am ales să mergem la client cu o abordare strategică, pe termen lung, care trecea dincolo de brief-ul punctual de campanie pentru piața locală. Clientul a rezonat atât de bine cu propunerea noastră, construită pe un insight puternic de consumator, încât a ales să dezvolte campania și în alte 3 țări, ceea ce ne-a dat și mai multă încredere în modul de abordare a brief-urilor viitoare. Așa că am ajuns să coordonăm prin Teams și WhatsApp un photo shooting realizat în Italia, în care am ales să arătăm mese gătite în casă, autentice, care arată așa cum e la fiecare dintre noi acasă atunci când nu punem pe instagram cum a fost, dar când ținem minte cu toții că ne-am simțit perfect, tocmai pentru că am fost autentici”, a declarat Mihaela BourceanuClient Service & Strategy Director, Mercury360.

“Am găsit în România un partener strategic care a știut să facă legătura între lumea brandului și a consumatorului într-un mod natural, privind dincolo de o nevoie punctuală de comunicare – lansarea unei noi imagini a produsului. Costa d’Oro este o poveste despre autenticitate care s-a născut pe colinele însorite din inima Italiei și care este transmisă generațiilor următoare, cu pasiune și pricepere, exact așa cum a fost moștenită. Într-o lume din ce în ce mai superficială, gustul autentic al produsului nostru își propune să deschidă apetitul pentru un stil de viață autentic, în care simți că guști viața din plin, prin toate acțiunile tale – de la gustul genuin al ingredientelor pe care le folosești în bucătărie până la felul în care te bucuri de masă și la ce alegi să publici în social media din toată experiența mesei”, a declarat Daniela Pontecorvo, Chief Growth Officer, Costa d’Oro Italia.

Campania, difuzată la TV, social media și in-store, prezintă noua imagine de produs printr-o varietate de momente de consum – de la gestul autentic italienesc al pâinii care trece prin uleiul de măsline din farfurie până la cina gătită acasă, unde abundența de gusturi autentice de pe masă, într-o atmosferă nepretențioasă, reflectă efervescența emoțiilor împărtășite de participanți, atunci când se concentrează cu adevărat pe ceea ce trăiesc.

“De când ne-am mutat viețile pe net, ne-am obișnuit atât de tare să arătăm că trăim perfect, că am uitat să mai trăim. Locul experiențelor de orice fel a fost luat de o unică experiență: a postatului de experiențe. Depunem mai mult efort pentru a face lucrurile să PARĂ PERFECTE decât pentru a NE SIMȚI PERFECT. În acest context, Costa d’Oro, brandul autentic italienesc, ne inspiră să vedem autenticitatea ca pe un mod de viață care ne va ajuta să redefinim perfecțiunea pe care o căutăm cu atâta strădanie și să vedem ca perfecte acele momente pe care reușim să le trăim și să le gustăm din plin”, a spus Ana Militaru Șerban, Shopper Group Creative Director, Mercury360.

O serie de vizualuri cu mese autentice continuă să inspire consumatorii și în canalele de social media ale brandului, sugerând cum se poate folosi uleiul de măsline Costa d’Oro în diverse tipuri de rețete, dar mai ales încurajându-i să se bucure de ele în mod autentic. Astfel, brandul prezintă salata perfectă – cea care nu încape niciodată în bol, puiul perfect – cel care nu are nevoie de tacâmuri, pastele perfecte – care nu așteaptă să le pui pe net, fursecurile perfecte – cele care dispar direct din tavă, înainte să ajungă în farfurie.

În social media, influenceri ca Valerie Lungu, Sânziana Sooper, Alice Cavaleru, Fata lui Gologan sau Andreea Corb împărtășesc propriile experiențe de tipul #TraiesteAutentic, în care imaginile nu arată mese perfecte, ci reprezintă doar dovada că au fost savurate pe deplin:

#AsaBunCaAmUitatSaPostez (și acum tot ce pot să vă arăt sunt aceste resturi din farfurie),  #NuAmAsteptatSaPunMasa #NuMAmPututAbtine (să nu mănânc direct din tavă/cratiță, cât era cald și bun). Pregătind diverse rețete cu Costa d’Oro – focaccia cu roșii cherry și rozmarin, ricotta al forno, paste sau salate – creatoarele de conținut și-au încurajat comunitățile să experimenteze cât mai des adevărata perfecțiune la masă: aceea de a gusta momentul prezent, trăind așa cum simți.

Echipa care a lucrat la campanie:


Costa d’Oro Italia: Daniela Pontecorvo (Chief Growth Officer), Filippo Toninelli (International Growth Manager)
Mercury360: Liviu Țurcanu (Creative Director), Ana Militaru Șerban (Shopper Group Creative Director), Daniel Ilinca (Senior Art Director), Mihaela Bourceanu (Client Service & Strategy Director), Raluca Blană (Account Director), Virginia Zeca (Senior Account Manager)
Outbox: Viorela Delcea (Client Service Director), Roxana Mihai (Digital Account), Cora Bundur (Head of Copy), Andrei Busuioc (Head of Art)

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: