MarComm Digital Stiri

MGID a primit Certificatul de Siguranță de Brand TAG

13 mai 2022 2 min

MGID a primit Certificatul de Siguranță de Brand TAG

Reading Time: 2 minute

MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat că a îndeplinit standardele cerute pentru a primi certificarea de siguranță de brand Trustworthy Accountability Group (TAG) pentru operațiunile sale globale.

Certificarea TAG recunoaște angajamentul MGID de a proteja advertiserii prin stabilirea celor mai bune practici din industrie pentru siguranța marcii (brand safety), inclusiv monitorizarea și detectarea poziționării greșite a reclamelor, asigurându-se că toate acordurile cu partenerii respectă principiile siguranței brandului și anti-piraterie, documentând politicile și procedurile pentru a minimiza plasarea gresita a reclamelor și utilizând filtrarea aplicațiilor mobile pirat.

TAG Brand Safety Certified este cel mai mare și mai amplu program global de certificare a siguranței brandului din industria de publicitate digitală. Conceput pentru a reduce semnificativ riscul poziționării greșite a reclamelor pe mediile digitale de toate tipurile, programul promovează fluxul de bugete de publicitate către companiile care stabilesc standarde înalte și susțin cadrul industriei in privința siguranței mărcii.

MGID a primit din nou pecetea TAG Certified Against Fraud pentru pașii pe care i-a parcurs pentru a reduce traficul fraudulos de-a lungul lanțului de publicitate online.

„Suntem încântați să acordam MGID dovada Brand Safety Certified pentru pașii pe care i-a urmat pentru a atinge standardele riguroase ale programului”, a declarat Mike Zaneis, CEO al TAG.

„Lăudăm MGID pentru dedicarea continua in stabilirea și menținerea acestor bune practici din industrie pentru îmbunătățirea siguranței brandului și pentru a ne proteja industria de activitățile licenţioase. Suntem nerăbdători să continuăm să lucrăm cu MGID pentru a consolida siguranța brandului și a reduce frauda în întregul ecosistem de publicitate.”

Sergii Denysenko, CEO la MGID

Sergii Denysenko, CEO la MGID, a declarat:

„În urma unei evaluări temeinice, suntem încântați să primim nu numai recertificare de la TAG pentru eforturile noastre de protecție împotriva fraudei, dar de asemenea acum obținem certificarea pentru angajamentul nostru referitor la brand safety. Siguranța faptului că reclamele lor rulează alături de conținut de încredere este o prioritate pentru marketeri. Pentru a sprijini clienții în acest sens, MGID a implementat procese și soluții stricte pentru a-i proteja de potențialele amenințări la siguranța brandului și pentru a le oferi asigurarea că reclamele lor vor fi plasate în medii sigure și adecvate.”

Despre MGID

MGID este o platformă globală de native advertising prin intermediul careia brandurile pot ajunge la un public local unic. Utilizează tehnologia bazată pe inteligență artificială,cu accent pe confidentialitate, pentru a difuza reclame relevante, de înaltă calitate, în medii sigure pentru brand. Compania oferă o varietate de formate publicitate, de la native la display și video, pentru a oferi utilizatorului o experiență pozitivă.

Acest lucru le permite advertiserilor să crească performanța și gradul de conștientizare, iar editorilor să își păstreze și să monetizeze publicul. În fiecare lună, MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afișări de reclame, la 25 de mii de editori de încredere.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: