Publicitate

Mihai Gongu: Creativitate mereu în top

24 oct. 2022 2 min

Mihai Gongu: Creativitate mereu în top

Reading Time: 2 minute

Mihai Gongu este unul dintre cei mai premiați directori executivi de creație români. A condus spre performanță departamente de creație în mai multe țări de pe două continente: Europa și Asia. Atât în agenții independente, cât și în multinaționale.

Cu GMP+Webstyler a obținut două titluri de Independent Agency of the Year în Noua Europă la Golden Drum, dar și cel de cea mai premiată agenție independentă românească în EuroEffie Index. Cu TOMORROW Shanghai a obținut titlul de Campaign Boutique Agency of the Year în regiunea Greater China și Campaign Independent Agency of the Year.

În Jung von Matt/Spree Berlin, a fost director global de creație pentru brandul MINI contribuind prin work-ul său la titlul de Independent Agency of the Year al Jung von Matt, la Cannes Lions, D&AD și New York Festivals. Iar cu BBDO a obținut titlul de Agenția Anului la Ad’Or și la Effie.

Din 2019, Mihai este Executive Creative Director pentru Europa de sud- est al Cheil | Centrade, hub-ul regional al rețelei coreene Cheil Worldwide. Sub leadership-ul său creativ, Cheil Centrade a obținut numeroase trofee în competițiile interne și internaționale ale industriei la London International Awards, D&AD, Cresta Awards, MAD Stars Awards, WINA Awards, Golden Drum, Eventex Awards, Effie și Internetics, fiind prima agenție românească premiată cu Marele Premiul al festivalului IAB Mixx Europe, dar și cea mai premiată agenție locală la Premiile Webstock.

De asemenea, Mihai a fost invitat să facă parte din juriile Eurobest, D&AD, Art Directors Club of Europe, The Intercontinental Cup și, cel mai recent, din prestigiosul juriu de campanii integrate al London International Awards reunit în octombrie 2022 în Las Vegas. Mihai ne-a povestit viziunea sa despre transformările prin care va trece publicitatea în viitorul apropiat într-un context marcat de schimbări accelerate de pandemie, expansiunea device-urilor inteligente și creșterea importanței Generației Z în deciziile marketerilor.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 367 (17 octombrie – 17 noiembrie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: