Companii Stiri

Milioane de burgeri

20 feb. 2015 < 1 min

Milioane de burgeri

Reading Time: < 1 minut

Stiti cati burgeri sau cate cafele poate sa vanda McDonald’s intr-un an?

Peste 49 de milioane de burgeri, 4 milioane de cafele, 5 milioane de jucarii, dar si peste 70.000 de portii de mere. Acesta este bilantul anului trecut pentru Romania, facut recent public de McDonald’s pentru a marca debutul seriilor de evenimente ce vor fi organizare cu ocazia aniversarii de anul acesta a 20 de ani de la deschiderea primului restaurant in tara noastra.

In continuare, sandvisul Big Mac si cartofii prajiti raman produsele McDonald’s aflate in topul preferintelor romanilor. 

Cat priveste investitiile McDonald’s in Romania anul trecut, acestea s-au ridicat la peste 13 milioane de lei, directionate cu prioritate catre remodelarea si extinderea restaurantelor. 4 restaurante din Bucuresti si provincie au fost renovate sau extinse, iar numarul total de McCafé-uri a ajuns la 14 cafenele.

Investitiile companiei in proiecte sportive au fost de 441.000 de lei, iar in proiecte de sanatate de peste 1,5 milioane de lei. McDonald’s este principalul sustinator al Fundatiei Ronald McDonald, iar in anul 2014 prin intermediul campaniei „Mi-e pofta sa fac bine” s-au strans peste 500.000 de lei, bani ce vor fi folositi pentru a construi cea de-a treia casa Ronald McDonald.

Parteneriatele locale si angajatii

McDonald’s are peste 600 de parteneri romani, iar 30% din materia prima folosita este  achizitionata local.

In 2014 au fost investiti 100.000 de euro pentru dezvoltarea echipelor manageriale ale restaurantelor. Compania AON Hewitt a acordat McDonald’s premiul de cel mai bun angajator al anului 2014 pentru categoria de peste 1000 de angajati.

McDonald’s detine 67 de restaurante in 21 de orase din Romania si are peste 150.000 de clienti care ii trec pragul zilnic. Numarul de angajati se ridica la peste 4000 si compania a investit pana in prezent peste 600 de milioane de lei in Romania.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: