Stiri

Miniprix organizează Green Friday

Reading Time: 2 minute

În perioada 10-12 noiembrie, Miniprix.ro transformă Black Friday în Green Friday, o campanie atipică într-una dintre cele mai aglomerate perioade de cumpărături și reduceri din an. Prin această inițiativă, Miniprix îi încurajează pe cei care doresc să achiziționeze noi piese vestimentare să renunțe la o parte din garderoba mai puțin purtată. Campania se va desfășura atât online, pe site-ul Miniprix, cât și fizic, la magazinul Miniprix Otopeni, unde va avea loc evenimentul special „Schimb de haine”.

Inițiativele se desfășoară sub umbrela Green Friday, o campanie de conștientizare a consumerismului și a achizițiilor excesive de îmbrăcăminte și încălțăminte.

În această săptămână, de vineri până duminică, compania organizează la magazinul fizic din Otopeni evenimentul dedicat comunității Miniprix „Schimb de haine”, pentru cei care doresc să socializeze și să își schimbe gratis garderoba. Aici, clienții sunt așteptați cu obiectele vestimentare sau de încălțăminte pe care nu le mai poartă și din care alte persoane pot alege să își înnoiască vestimentația. Produsele aduse și rămase în urma desfășurării evenimentului vor fi donate de Miniprix prin aplicația Seva. Hainele din cadrul acestui eveniment nu sunt din magazinul Miniprix.

Înaceeași perioadă, exclusiv pe www.miniprix.ro va avea loc o campanie de reduceri cu până la 70% la peste 2.000 de produse, prin care Miniprix încurajează clienții ca, înainte de achiziții noi, să renunțe în primul rând la lucrurile pe care nu le mai poartă și să le doneze prin Seva. Seva este prima aplicație de smart donation lansată de Miniprix pentru a încuraja consumul responsabil, prin prelungirea duratei de viață a obiectelor vestimentare și de încălțăminte. Prin Seva se pot dona gratuit haine sau încălțări, din garderoba proprie, celor care au nevoie. Iar cu ajutorul tehnologiei blockchain, lucrurile sunt direcționate către persoane care poartă aceleași mărimi cu cei care donează. Până acum, prin intermediul aplicației au fost intermediate peste 5.000 astfel de donații.  

Ne cumpărăm mult prea multe haine pe care nu le purtăm. Avem dulapurile pline  de la un sezon la altul și continuăm să achiziționăm, uneori compulsiv, în perioadele de reduceri. Ne dorim prin această inițiativă și prin lansarea campaniei Green Friday să tragem un semnal de alarmă asupra conștientizării acestui comportament și să contribuim la încurajarea unei încetiniri a acestui timp de consum în exces. Mai ales că știm că industria modei este a doua cea mai poluantă din lume și dăunează foarte mult mediului înconjurător. Prin campania Green Friday ne dorim să prelungim durata de viață a hainelor și să fim parte a economiei circulare prin schimburi gratuite între produsele clienților noștri și prin susținerea donațiilor de haine și încălțăminte prin aplicația noastră Seva, disponibilă  pe site. Și astfel, facem o bucurie și oamenilor care au mai multă nevoie și nu își permit”, declară Ana Maria Cristina, Director General Miniprix.

Toader Păun

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

7 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

8 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

9 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

9 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

9 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

9 ore ago