Mirela Nemtanu, L’Oreal Romania

Reading Time: 2 minute
Mirela Nemtanu, Corporate Communication, Public Affairs & Regulatory Affairs Manager, L’Oreal Romania

Mirela Nemtanu este Corporate Communication, Public Affairs & Regulatory Affairs Manager pentru L’Oreal Romania, functie din care coordoneaza implementarea actiunilor de comunicare interna & externa, derularea proiectelor de CSR, regulatory affairs si public affairs.

Este absolventa a Facultatii de Comert-Marketing, specializarea Marketing, din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si a masterului cu aceeasi specializare din cadrul aceleasi facultati si totodata a S.N.S.P.A, specializarea Comunicare si Relatii Publice. A inceput cursurile de MBA sustinuta de CODECS si Open University, absolvind Certificatul Profesional in Management. In prezent, este doctoranta a Scolii Doctorale de Marketing din cadrul Facultatii de Marketing, ASE.

Are o experienta de peste 15 ani in domeniul marketingului si al comunicarii, acumulata in cadrul TNT Express (echipa din care a facut parte aproape 9 ani, in calitate de Marketing Manager), cat si RTC Holding (grup in cadrul caruia a ocupat functia de Marketing & Communication Manager pentru trei dintre diviziile grupului, fiind totodata si Managing Director al Fundatiei RTC).

Din ianuarie 2011 face parte din echipa L’Oreal Romania, fiind si membru in board-ul companiei.

Din 2003 se dedica activ sustinerii proiectele de CSR ale companiilor din care a facut parte sau ale organizatiilor partenere, ca voluntar, evaluator sau membru in diverse comitete de lucru.

Din 2012 este membra a Juriului de Onoare a ARRP (Asociatia Romana de Relatii Publice), membra a EWNR (European Professional Women Network), iar din 2013 este membra a Boardului Consultativ Business & Academics al Facultatii de Marketing, Bucuresti.

 

 

 

 

Team

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

8 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

o zi ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

o zi ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

o zi ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago