Stiri MarComm Marketing Publicitate

Mullen devine agenția de brand a companiei Apemin Tușnad, în urma unui pitch

2 aug. 2023 2 min

Mullen devine agenția de brand a companiei Apemin Tușnad, în urma unui pitch

Reading Time: 2 minute

MullenLowe România este noua agenție integrată de marketing și comunicare pentru Apemin Tușnad, o organizație cu tradiție și experiență în apa minerală naturală. Mullen va dezvolta platforma de comunicare integrată pentru brandurile Tușnad și Artesia. Selecția agenției a avut loc în urma unui pitch desfășurat în prima jumătate a acestui an.

Obiectivul acestui parteneriat constă în consolidarea și extinderea poziției brandurilor din portofoliul Apemin Tușnad pe piața locală a apelor minerale naturale. Echipa Mullen va construi și implementa noua platformă de comunicare, oferind soluții creative multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights relevante, utilizând o varietate de canale și tactici, online și offline.

„Am ales să colaborăm cu Mullen datorită expertizei și abordării inovatoare de care au dat dovadă în timpul procesului de selecție. Echipa Mullen a demonstrat o înțelegere profundă a valorilor brandurilor din portofoliu  și a propus o platformă creativă care se aliniază perfect cu obiectivele noastre. La Apemin Tușnad căutăm întotdeauna parteneri strategici care să împărtășească viziunea noastră și să aducă inovație și diferențiere în comunicarea noastră de brand”, a spus Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director, Apemin Tușnad.

„Suntem încântați să colaborăm cu un brand cu tradiție precum Tușnad. Au contat enorm pentru noi chimia bună, compatibilitatea cu echipa clientului și ambiția creativă comună. Este un parteneriat în care vom aduce soluții creative bazate pe date relevante și ne propunem să amplificăm impactul brandului și să consolidăm legătura brand-consumator”, a declarat Andra Panaitescu, Client Service Director, Mullen.

Fondată în 1999, Apemin Tușnad a obținut rapid recunoașterea pe piața apelor minerale din România. Prin alăturarea expertizei Mullen, agenție integrată cu impact demonstrat în comunicarea de brand, compania își propune să consolideze prezența brandurilor Tușnad și Artesia pe piața apelor minerale naturale.

Echipele implicate în campanie:

Echipa Apemin Tușnad: Gabriela Ionescu (Marketing & Communication Director), Lorincz Istvan (Brand Manager).

Echipa MullenLowe: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Păunescu (Group Creative Director), Andreea Golban (Head of Copy), Mario Francisco (Senior Art Director), Alina Georgescu (Art Director), Adrian Radu (AV Producer), Anca Iuhas (Head of Strategy), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duță (Account Director), Silviu Clinciu (Account Manager), Cristi Lupu (Senior Account Executive).

Despre Apemin Tușnad

Apemin Tuşnad este una dintre cele mai mari companii din piaţa apelor minerale din România. Are în portofoliu brand-urile Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns.

Fabrica de îmbuteliere a apei minerale naturale Tușnad a fost construită în anul 1973, în localitatea Tușnadu Nou, iar activitatea unității de producție a început un an mai târziu. Apa minerală naturală Tușnad este captată dintr-o zonă naturală, vulcanică, în bazinul Ciucului Inferior, fiind bogată în minerale esențiale sănătății organismului și stării de bine.

Despre MullenLowe România

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen România face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Array

Articole pe aceeași temă: