Stiri Business Companii Tech

myPOS și-a dublat numărul de dispozitive POS în România

11 ian. 2023 2 min

myPOS și-a dublat numărul de dispozitive POS în România

Reading Time: 2 minute

Fintech-ul internațional myPOS a încheiat anul 2022 cu o creștere a cifrei de afaceri de 177% după deschiderea primului magazin din București.

„Am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 177%, rezultat care s-a datorat atât clienților din sectorul angro, cât și celor din domeniile food&beverage, health&beauty, taximetrie, retail și închirieri. Previziunea noastră pentru acest an este că ne vom dubla din nou creșterea”, declară Laura Pup, Director General myPOS România.

Pierderi din fragmentarea plăților

Anul trecut, volumul tranzacțiilor prin myPOS a crescut cu 92% în Europa și cu 98% în România, iar tendința este de așteptat să se mențină. „Statisticile recente arată că firmele pierd peste 5% din venituri din cauza ineficienței și fragmentării plăților. În plus, cercetările relevă că un terminal POS poate contribui la creșterea cifrei de afaceri cu până la 25%, acesta oferind utilizatorilor opțiuni moderne de plată și o modalitate de optimizare a activității”, explică Laura Pup.

Obiectiv IMM

În România, numărul terminalelor de plată myPOS a crescut considerabil în 2022, mai exact cu 200%, ajungând la un total de peste 12.000 dispozitive prezente pe piață. Fintechul pune la dispoziția comercianților dispozitive POS multifuncționale, echipate cu o cartelă de date gratuită, care asigură o conectivitate fără egal (24/7/365). Datorită acestor avantaje, myPOS a câștigat încrederea unor branduri precum Samsung Austria și Coca-Cola HBC Ungaria, în timp ce în România își consolidează parteneriatele cu mai mulți clienți de anvergură.

De asemenea, platforma myPOS este preferată de IMM-uri, deoarece le permite acestora să își deschidă conturi în mai multe valute, să verifice stadiul plăților în timp real, printr-o aplicație mobilă, să achite cheltuielile companiei cu un card de afaceri gratuit, să plătească furnizorii, să utilizeze serviciile de e-commerce și multe altele. Companiile au acces la toate aceste instrumente fără contracte pe termen lung și taxe lunare.

„Obiectivul nostru final este să sprijinim IMM-urile să devină mai competitive și să dezvoltăm soluții de plată inteligente, adecvate pentru o economie digitală. Echipa noastră locală poate oferi consultanță antreprenorilor privind modul în care tehnologia financiară îi poate ajuta să își dezvolta afacerea”, adaugă Laura Pup.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: