Business

Nespresso deschide primul punct de vânzare în Timișoara

Reading Time: 3 minute

Nespresso deschide primul punct de vânzare în Timișoara, aducând universul cafelei de cea mai înaltă calitate mai aproape de iubitorii de cafea din vestul țării. Acesta va fi situat la parterul Iulius Mall (Piața Consiliul Europei, nr.2), va avea o suprafață desfășurată de 18 metri pătrați, fiind al șaptelea punct de vânzare Nespresso în România.

Și de această dată, noul spațiu de vânzare Nespresso întrunește cele mai înalte standarde în industria de retail de lux şi oferă iubitorilor de cafea o experiență deosebită de cumpărare, precum și o călătorie în universul Nespresso. În noul punct de vânzare vor fi disponibile toate sortimentele de cafea, inclusiv edițiile limitate, cât și o selecție de accesorii și espressoare Nespresso. Echipa numără șase Coffee Specialists și un Assistant Boutique Manager, pregătiți să ofere o experiență premium tuturor iubitorilor de cafea din Timișoara.

“Deschiderea unui punct de vânzare Nespresso în Timișoara este o bucurie și o mândrie pentru toată echipa. Ne dorim ca universul Nespresso să fie accesibil iubitorilor de cafea de pretutindeni și să le oferim posibilitatea de a avea o experiență de cumpărare și consum la cele mai ridicate standarde. Prin interacțiunea cu specialiștii noștri, consumatorii au ocazia să afle mai multe despre variatele sortimente de cafea pe care le oferim, potrivite tuturor preferințelor de gust, dar și despre modalitățile sustenabile prin care acestea sunt obținute.

Considerăm că este foarte important ca iubitorii de cafea să înțeleagă că, dincolo de asigurarea calității excepționale a cafelei, ca parte a angajamentelor de sustenabilitate, Nespresso face constant demersuri pentru a susține și proteja comunitățile de fermieri cât și mediul înconjurător, prin intermediul programului AAA Sustainable Quality™. De asemenea, vrem să le arătăm acestora cât de ușor se pot implica în aceste demersuri, colectând și reciclând capsulele de cafea utilizate. Acestea pot fi aduse pentru a fi reciclate în orice magazin Nespresso, sau predate curierului la primirea unei comenzi online”, a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al Nespresso România.

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.

Compania colaborează cu peste 122 000 de fermieri în 15 țări producătoare de cafea, prin intermediul Programului Nespresso AAA Sustainable Quality™. Lansat în 2003 în colaborare cu Organizația Non-Guvernamentală Rainforest Alliance, Programul AAA este o abordare unică în ceea ce priveşte producţia de cafea, axându-se pe cea mai bună calitate a boabelor verzi de cafea, obţinută doar prin practici responsabile, sustenabile.

Programul sprijină fermierii de cafea prin investiţii în infrastructură şi în comunităţile lor, politici de plată gândite în avantajul acestora, prin susținerea în implementarea de practici de agricultură regenerabilă și oferirea accesului la programe de formare și asistenţă tehnică. Toate acestea conduc la îmbunătăţirea permanentă a calității cafelei, dezvoltării sustenabile și productivităţii plantaţiilor de cafea – cei trei piloni reprezentați de triplul A din numele programului. Această abordare aduce şi îmbunătăţirea condițiilor sociale, de mediu și economice ale comunităților fermierilor de cafea în toate zonele vizate.

În septembrie 2020 Nespresso și-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră. Compania și-a atins obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar în aceşti doi ani își va îndreapta eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3).

În România Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.

Romanita Oprea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

21 de ore ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

o zi ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

2 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

2 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

2 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

2 zile ago