Veniturile Lavazza au crescut cu 13%, depășind 3 miliarde de euro
Grupul Lavazza a raportat venituri de 3,1 miliarde de euro, o creștere de 13% față de 2022. La acest rezultat a...
Grupul Lavazza a raportat venituri de 3,1 miliarde de euro, o creștere de 13% față de 2022. La acest rezultat a...
Producătorul austriac de cafea Julius Meinl a lansat campania „I Do It Meinl Way”, prin care încurajează mai multe momente semnificative...
După evoluția semnificativă a rezultatelor înregistrate în ultimul an pe zona de retail, 5 to go își propune diversificarea portofoliului din...
MyEcoBox a lansat #CoffeeCycle, o campanie de reciclare a capsulelor și pungilor de cafea din România. Campania pilot de 3 luni,...
Un business pornit în România cu 10.000 de euro acum opt ani a ajuns cel mai mare lanț de cafenele din...
După deschiderea unui magazin în Timișoara și Iași, Nespresso România își continuă expansiunea prin lansarea unui punct de vânzare în Constanța...
5 to go lansează la începutului lunii septembrie în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de...
În România, piața de cafea out of home este o industrie care se ridică la 600 de milioane de euro, o...
Grupul Lavazza și-a anunțat rezultatele financiare pentru 2022, dar și finalizarea achiziției companiei franceze de cafea MaxiCoffee, operațiune raportată pentru prima...
De'Longhi prezintă noul Eletta Explore, espressorul automat inovator, conceput pentru o varietate infinită de băuturi pe bază de cafea, calde, reci...
Până pe 7 februarie 2023, hipermarketurile Auchan din întreaga țară organizează tradiționalul Târg de Cafea și Ceai, ajuns anul acesta la...
Sărbătorile sunt prilej de reuniuni cu cei dragi, mese îmbelșugate și timp petrecut împreună. În cadrul celui mai recent studiu derulat,...
Valfenera este un orășel pitoresc din Piemonte cu străduțe atât de înguste încât autocarul cu care am mers nu a putut...
La 160 de ani după ce a contribuit pentru prima dată la modelarea culturii moderne a cafenelelor de astăzi, Julius Meinl...