De’Longhi lansează espressorul superautomat cu conexiune Bluetooth și aplicație smart

De’Longhi lansează espressorul superautomat cu conexiune Bluetooth și aplicație smart

Producătorul italian De’Longhi a lansat pe piața românească espressorul complet automat PrimaDonna Elite. Noul aparat este dotat cu conexiune Bluetooth și o aplicație – Smart Coffee Link, disponibilă atât pe dispozitivele mobile Android cât și iOS. ”Utilizatorii își pot seta singuri tăria, intensitatea aromei, cantitatea de lapte și temperatura cafelei”, explică Roxana Dumitru, Directorul de Marketing al De’Longhi România. ”Comunicarea

5togo lansează brandul propriu de cafea și siropuri gluten free

5togo lansează brandul propriu de cafea și siropuri gluten free

5togo a lansat, începând cu această lună, pachetele de cafea pentru acasă, marcă proprie 5togo.   Astfel, spre vânzare vor exista 5 tipuri de cafea, de proveniențe și cu intensități diferite: Columbia Supremo Modellini (una dintre cele mai echilibrate cafele produse în Columbia, ce are în compoziție arome ce variază între cacao, caramel și tabac); Ethiopia Djimah Natural (cu aromă

De’Longhi lansează un nou espressor pe piața românească

De’Longhi lansează un nou espressor pe piața românească

De’Longhi lansează în România espressorul manual cu pompă Dedica, un aparat ultra compact. Aparatul are o lățime de numai 15 cm și funcționează la o presiune profesională de 15 bari, portafiltrul Dedica permițând atât utilizarea cafelei măcinate, într-o cantitate ajustabilă pentru una sau două cafele, cât și a capsulelor de tip E.S.E. pod. Aparatul are un panou de comandă intuitiv,

Cafea fără niciun compromis

Cafea fără niciun compromis

Vinde doar cafea single origin și urmărește pas cu pas fiecare moment din viața cafelei, de la ferma unde este cultivată până când ajunge în ceștile celor care trec pragul cafenelelor sale. De opt ani, Ralf Rüller și-a găsit adevărata vocație și pasiune: The Barn. A lucrat zece ani în domeniul financiar la Londra, înainte să revină în țara natală,

Cum poți avea un business de cafea de specialitate

Cum poți avea un business de cafea de specialitate

Narcoffee Roasters, lanțul de cafenele de specialitate, deținut de către Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants, și Dan Isai, fondatorul Salad Box, pune la dispoziția antreprenorilor interesați de piața cafenelelor de specialitate un sistem de franciză al rețelei. Investiția necesară achiziționării unei francize Narcoffee Roasters poate varia între 60.000 și 80.000 de euro, incluzând taxa de franciză și investițiile inițiale în

Centru de training Lavazza în București

Centru de training Lavazza în București

Lavazza, în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, a lansat un nou centru de training în România. Noul centru de training va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă atât în momentul pregătirii băuturii, cât și în momentul în care este consumată. Centrul  oferă și cursuri pentru barista și profesioniști în domeniu printr-un program

Narcoffee Roasters se extinde în Italia

Narcoffee Roasters se extinde în Italia

Narcoffee Roasters, rețeaua de cafenele de specialitate fondată de către antreprenorii clujeni Marcelus Suciu și Dan Isai, se extinde în Italia, prima cafenea urmând să fie deschisă la Milano. “Franciza Narcoffee Roasters din Milano se deschide până la finalul anului”, a declarat Marcelus Suciu. Antreprenorul din Cluj a adăugat că orice cafenea intră în Italia cu umilință, făcând o reverență,

Doncafe, fără îngrădiri

Doncafe, fără îngrădiri

Brandul de cafea Doncafe din portofoliul Strauss România a lansat o nouă campanie de comunicare care își propune să inspire și să încurajeze femeile să se afirme fără îngrădiri de ordin cultural și social. Campania va fi comunicată printr-un mix de canale care va include TV, digital, precum și activări de PR și social media. Lansarea va avea loc prin

Calendarul Lavazza: TU ce faci pentru viitor?

Calendarul Lavazza: TU ce faci pentru viitor?

Lansat, recent, la Milano, noul calendar Lavazza  ridică o întrebare importantă pentru umanitate: ”2030: TU ce faci pentru viitor?”. TU ce faci pentru viitor? Marele Chef Massimo Bottura, actorul american Jeremy Renner, ambasadoarea apelor Alexandra Cousteau, fondatorul Slow Food Carlo Petrini, legenda tenisului Andre Agassi, directorul rețelei de Dezvoltare Durabilă Jeffrey Sachs, co-fondatorul Rainforest Alliance Daniel Katz, aceștia sunt câțiva

5 to go lansează gama de produse 5 to go +

5 to go lansează gama de produse 5 to go +

5 to go a lansat de curând gama de produse 5 to go + (PLUS) aceasta luând naștere ca urmare a unui focus grup, realizat în rândul target-ului relevant, și a dorinței clienților de a putea achiziționa preparate cu un gramaj mai mare . În urma sugestiilor primite de la clienți, 5 to go a decis să listeze noi produse